Απίστευτο: Αίτημα για ΜΑΤ στα δημοσιογραφικά, υπό τον φόβο επεισοδίων!

Απίστευτο κι όμως... ελληνικό, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ φέρεται ζήτησε να τοποθετηθούν δυνάμεις τον ΜΑΤ στα δημοσιογραφικά θεωρεία του ΟΑΚΑ για τον τελικό με την ΑΕΚ, υπό τον φόβο επεισοδίων μεταξύ των δημοσιογράφων!

Απίστευτο: Αίτημα για ΜΑΤ στα δημοσιογραφικά, υπό τον φόβο επεισοδίων! | to10.gr

Φτάσαμε στην εποχή που θα δούμε ΜΑΤ ακόμη και στα δημοσιογραφικά θεωρεία; Για να μην υπάρξουν… έκτροπα και επεισόδια μεταξύ δημοσιογράφων; Κι όμως, δεν αποτελεί πλάκα. Είναι προβληματισμός καταγεγραμμένος, που αποτελεί θέμα στις συσκέψεις μεταξύ ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Αστυνομίας, ΕΠΟ ενόψει του τελικού του Κυπέλλου στο ΟΑΚΑ.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, λοιπόν, φέρεται να ζήτησε την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στα δημοσιογραφικά θεωρεία του ΟΑΚΑ. Ναι, καλά διαβάσατε. Ο λόγος; Διότι όπως αναφέρει η «Live Sport», εξέφρασαν τον φόβο για παρατράγουδα μεταξύ των δημοσιογράφων που θα δώσουν το παρών στο ΟΑΚΑ για να καλύψουν τον τελικό!

Το χειρότερο όλων, βεβαίως, δεν είναι τόσο το αίτημα από την πλευρά του ΠΑΟΚ. Είναι ότι όλα δείχνουν ότι ίσως και να έχει… βάση. Διότι ορισμένοι εκπρόσωποι του Τύπου, ένθεν κι ένθεν, έχουν καταφέρει να αναγάγουν τους εαυτούς τους σε εκπροσώπους οργανωμέμων οπαδών. Σε… αρχιχουλιγκάνους, που έχουν το προνόμιο να καταθέτουν την άποψή τους τα Μέσα που εργάζονται.

Η πλάκα και το πείραγμα είναι πράγματα που επιτρέπονται, έστω κι αν δεν είναι δεοντολογικά κορέκτ. Αλλά όταν φτάνουμε στο σημείο να γίνονται ευθείες και ονομαστικές προσβολές από τον ένα δημοσιογράφο στον άλλον, όταν υπάρχουν δήθεν σοβαροί αρθρογράφοι, που φτάνουν στο σημείο να κλείνουν… ραντεβού με άλλους δημοσιογράφους για να δείξουν ποιος είναι ο πιο «μάγκας» και ο πιο «άντρας», τότε τι μπορεί να περιμένει κανείς από τους απλούς οπαδούς, που θα βρεθούν στις εξέδρες του ΟΑΚΑ;

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και έχει τις απόψεις του. Αλλά όταν φτάνουμε στο σημείο να απαιτείται η παρουσία αστυνομίας, για να μην πλακωθούν μεταξύ τους δημοσιογράφοι, είναι η ώρα όλοι να κάνουν την αυτοκριτική τους. Για το τι γράφουν, πώς το γράφουν και τι αποτελέσματα προκαλούν. Πόσο «καίνε» τα ήδη «καμμένα» μυαλά και πόσο οι ίδιοι υποβιβάζουν το επάγγελμα και τον ρόλο που έχουν στην ενημέρωση.