Νικητής το online στοίχημα

Νικητής το online στοίχημα

Τα χρήματα που έχουν παιχτεί στη Μεγάλη Βρετανία της μέρες του Μουντιάλ.

Ωραία η Εθνική Αγγλίας, ο Χάρι Κέιν, ο Πίκφορντ, ο Στόουνς, ο Σάουθγκεϊτ. Ωραίες οι συγκρίσεις με το 1966 και τα υπόλοιπα περίεργα με τους αριθμούς που αγαπά να δημοσιεύει ο αγγλικός Τύπος. Ωραίοι και οι πανηγυρισμοί, καθώς και το άδειο μετρό του Λονδίνου και η μηδενική κίνηση στους αυτοκινητόδρομους την ώρα που τα «τρία λιοντάρια» δίνουν τον αγώνα τους στο Μουντιάλ.

Όλα ωραία λοιπόν και γίνονται ακόμα ωραιότερα με το στοίχημα, όπως πιστεύουμε και γράφουμε καθημερινά. Και το στοίχημα είναι τεράστιο κεφάλαιο του αθλητικού τζόγου. Αφού καθημερινά ρίχνουμε κλεφτές ματιές στους τζίρους των αγώνων της διοργάνωσης, είπαμε να παρατηρήσουμε την όλη κατάσταση διαφορετικά.

Αφού ψάχναμε θέματα για την Εθνική Αγγλίας, βρήκαμε και μια άλλη οπτική της επιτυχίας της εν λόγω Εθνικής ομάδας. Όσο προχωρά στο Παγκόσμιο τόσο μεγαλώνει η αγωνία και το ενδιαφέρον άρα και η διάθεση για τζόγο. Οι «Times» του Λονδίνου σημείωσαν σε εκτενές ρεπορτάζ τους ότι μόνο οι Βρετανοί έχουν ξοδέψει 2,5 δισεκατομμύρια λίρες μόνο στο Μουντιάλ! Σε ευρώ αυτώ μεταφράζεται σε 2,9 δισεκατομμύρια.

Δεν ξέρουμε πόσο μεγάλο είναι πραγματικά το χρέος της Ελλάδας, αλλά αυτό το ποσό σίγουρα θα κάλυπτε ένα μικρό μέρος του αν αξιοποιούταν. Και με την εκδίωξη των κορυφαίων ανά τον πλανήτη εταιρειών από την ελληνική επικράτεια, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί.

Επιστρέφοντας στους Άγγλους, μετά τη δημοσίευση αυτού του αριθμού, ακούστηκαν φωνές κινδύνου ή κινδυνολογίας. Όπως τις πάρει ο καθένας.

Εξέφρασαν φόβους για απώλεια περιουσίας και ειδικά για τον εθισμό των νεαρών παιδιών, αφού παρά τις όρια ηλικίας, βρίσκουν τρόπο να ποντάρουν μέσω του τηλεφώνου τους στις εκάστοτε κολοσσιαίες της χώρας στοιχηματικές εταιρείες και ανταλλακτήρια.

Την αιτία αυτού του ξοδέματος την αποδίδουν στην τεράστια διαφημιστική καμπάνια που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο ύστερα από κάθε νίκη της Εθνικής Αγγλίας και χρησιμοποιούν ως παράδειγμα ότι το 80% των εφήβων έχουν δει τουλάχιστον μια διαφήμιση στο λογαριασμό τους στο ίντερνετ την ώρα που σερφάρουν στα σχετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εμείς θα σημειώσουμε ότι οι εταιρείες αθλητικού τζόγου στην Αγγλία μεσουρανούν από τα τέλη του 19ου (όχι του 20ού) αιώνα και υπενθυμίζουμε ότι προμετωπίδα των δικών τους πλέον περίεργων στοιχημάτων που είχαν προσφερθεί, ήταν ακόμα και το αν ο άνθρωπος θα πατήσει στο φεγγάρι. Όταν λοιπόν τα έχουν συνδέσει όλα με το τζόγο εδώ και 150 χρόνια, δεν είναι λογικό να απορούν για τα λεφτά που παίζονται στο Μουντιάλ και στα ματς της Εθνικής Αγγλίας.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ