Η Formula 1 ταξιδεύει στη Γερμανία

Στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας, που επιστρέφει στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, δίνεται η συνέχεια της Formula 1. Μπορεί η διαμόρφωση της πίστας να έχει αλλάξει ουκ ολίγες φορές, αλλά οι μεγάλες ευθείες έχουν διατηρηθεί, τη στιγμή που ο τομέας «Motodrom», θέτει νέες δυσκολίες στους οδηγούς, λόγω μιας σειράς στενών στροφών. Η Pirelli από τη μεριά […]

Η Formula 1 ταξιδεύει στη Γερμανία | to10.gr

Στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας, που επιστρέφει στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, δίνεται η συνέχεια της Formula 1. Μπορεί η διαμόρφωση της πίστας να έχει αλλάξει ουκ ολίγες φορές, αλλά οι μεγάλες ευθείες έχουν διατηρηθεί, τη στιγμή που ο τομέας «Motodrom», θέτει νέες δυσκολίες στους οδηγούς, λόγω μιας σειράς στενών στροφών.

Η Pirelli από τη μεριά της, προμηθεύει τις ομάδες με τη μέση, τη μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα, ένας συνδυασμός που εμφανίστηκε τελευταία φορά στην Κίνα. Με το Χόκενχαϊμ να περιλαμβάνει από αργές έως μέτριας ταχύτητας στροφές, που συνδυάζονται με ευθείες, όλο το βάρος πέφτει στην πρόσφυση και την πέδηση, μαζί με την κατάλληλη διαχείριση των ελαστικών.

Η πιο απαιτητική στροφή είναι η 5η, καθώς είναι μεγάλη και αριστερόστροφη. Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι λεία, άρα δεν προβλέπεται μεγάλη φθορά στα ελαστικά. Ωστόσο, από τη στιγμή που η προσπέραση δεν είναι εύκολη, τα πιτ στοπ θα παίξουν τον δικό τους ρόλο. Όσον αφορά στον καιρό, είναι απρόβλεπτος. Άρα, τη μία στιγμή μπορεί να επικρατεί ηλιοφάνεια και την επόμενη, έντονη βροχόπτωση.

Ο Μάριο Ιζόλα, επικεφαλής της Pirelli για τους αγώνες, σημείωσε. «Η Γερμανία είναι κατά κάποιον τρόπο ένα άγνωστο κομμάτι, καθώς δεν έχει διεξαχθεί εκεί γκραν πρι από το 2016. Εν τω μεταξύ, πολλά έχουν αλλάξει στα αυτοκίνητα, όπως επίσης στην γκάμα των ελαστικών, τη στιγμή που το Χόκενχαϊμ είναι στην ουσία αναλλοίωτο. Για μια ακόμα φορά, αποφασίσαμε να αφήσουμε ένα κενό στις γόμες των ελαστικών που επιλέξαμε, για να παρέχουμε καλή απόδοση. Αυτό συνέβαλε σε έναν σπουδαίο αγώνα στην Κίνα, με ενδιαφέρουσες επιπτώσεις στη στρατηγική, οπότε το ίδιο ελπίζουμε να γίνει ξανά. Τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν στις ελεύθερες δοκιμές θα είναι ιδιαιτέρως σημαντικά, καθώς οι ομάδες εξοικειώνονται ξανά με το σιρκουί, ενώ επίσης δουλεύουν για το πώς θα χρησιμοποιήσουν τα ελαστικά προς όφελός τους».

Πηγή: Pirelli