Νέο Κλιματικό Εργαστήριο της Ford

Επενδύοντας πάνω από 70 εκατομμύρια ευρώ, η Ford κατασκεύασε το Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, εκεί όπου, προσομοιώνοντας ακραίες καιρικές συνθήκες, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν όλα τα συστήματα των αυτοκινήτων. Το εργοστάσιο εκτείνεται σε μια έκταση που έχει το μέγεθος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου και στα διάφορα τμήματά του, προσομοιώνονται ακραίες συνθήκες, όπως […]

Νέο Κλιματικό Εργαστήριο της Ford | to10.gr

Επενδύοντας πάνω από 70 εκατομμύρια ευρώ, η Ford κατασκεύασε το Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, εκεί όπου, προσομοιώνοντας ακραίες καιρικές συνθήκες, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν όλα τα συστήματα των αυτοκινήτων.

Το εργοστάσιο εκτείνεται σε μια έκταση που έχει το μέγεθος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου και στα διάφορα τμήματά του, προσομοιώνονται ακραίες συνθήκες, όπως είναι ο καύσωνας, το ψύχος, αλλά και η υγρασία. Προσομοιώνεται ύψος 5.200μ., ίδιο με αυτό της Νότιας Βάσης στο Έβερεστ των Ιμαλαΐων.

Η εγκατάσταση, μπορεί επίσης να ψύξει δύο αίθουσες έως τους -40 βαθμούς Κελσίου ή να τις θερμάνει έως τους 55 βαθμούς, αλλά και να δημιουργήσει υγρασία της τάξης του 95%.

Στις δοκιμές, οι μηχανικοί εξετάζουν την άνεση, την ασφάλεια, την αντοχή, το φρενάρισμα, την ηλεκτρική απόδοση, τον κλιματισμό και άλλα πολλά. Αναλύουν διάφορους παράγοντες, με απώτερο σκοπό τη βέλτιση παράδοση των οχημάτων της εταιρείας στους υποψήφιους αγοραστές.

Αεροδυναμικές σήραγγες

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 1, τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε ζεστές και ψυχρές συνθήκες. Υπάρχουν 28 προβολείς των 4.000 watt, οι οποίοι προσομοιώνουν ισχυρή ηλιακή ακτινοβολία και αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς να διαπιστώσουν πόσο γρήγορα μπορεί να ψυχθεί η καμπίνα των επιβατών. Επίσης, γίνεται αξιολόγηση του θορύβου μέσα σε αυτή, όταν λειτουργούν τα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού.

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 2, γίνεται ό,τι και στην πρώτη. Πέραν όλων των άλλων, οι μηχανικοί μπορούν να δημιουργήσουν συνθήκες χιονιού και να τεστάρουν πόσο γρήγορα θα θερμανθεί η καμπίνα και να αξιολογήσουν την εκκίνηση του κινητήρα.

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 3, οι μηχανικοί προσομοιώνουν ταχύτητες ανέμου έως 120 χ.α.ω. και υψόμετρο έως τα 5.200μ.. Αυτές οι δοκιμές, εξασφαλίζουν την αντοχή των σωληνώσεων όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε υψηλότερη πίεση.

Πηγή: Ford