2018 Honda Forza 300

2018 Honda Forza 300

Το 2018 σημάνει την ανανέωση του Forza 300 της Honda. Το μεταξόνιο και το μήκος του έχουν μειωθεί, είναι πιο στενό και η ψηλή θέση οδήγησης, προσφέρει καλύτερη ορατότητα στον αναβάτη. Είναι 12 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και αυτό σημαίνει καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και οικονομία. Εξοπλισμός και στιλ Στο σκούτερ υπάρχει […]

Το 2018 σημάνει την ανανέωση του Forza 300 της Honda. Το μεταξόνιο και το μήκος του έχουν μειωθεί, είναι πιο στενό και η ψηλή θέση οδήγησης, προσφέρει καλύτερη ορατότητα στον αναβάτη. Είναι 12 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και αυτό σημαίνει καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και οικονομία.

Εξοπλισμός και στιλ

Στο σκούτερ υπάρχει νέα ηλεκτρική οθόνη, που με έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ, αυξομειώνεται έως τα 140mm. Είναι σχεδιασμένη με τέτοιον τρόπο, που να προστατεύεται από τον αέρα και να μειώνει το θόρυβο που προκαλείται από αυτόν. Τα ανανεωμένα όργανα, περιλαμβάνουν αναλογικό κοντέρ και στροφόμετρο και στην ψηφιακή οθόνη, έχοντας στη διάθεσή του τρία modes, ο αναβάτης θα μπορεί, μέσω ενός διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμονιού, να βλέπει πχ. την απόσταση που απομένει για να φτάσει στον προορισμό του, χρονόμετρο, θερμοκρασία και άλλα.

Κάτω από τη σέλα, μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη full-face ή ένα κράνος και ένα αδιάβροχο/ή δύο σακίδια μεγέθους Α4. Ο πρόσθιος αριστερός αποθηκευτικός χώρος, μπορεί να κλειδωθεί και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει ένα τηλέφωνο και ένα μπουκάλι νερού. Διαθέτει πρίζα φόρτισης 12V και όλος ο φωτισμός είναι LED.

Το Honda Forza 300 διατίθεται για πρώτη φορά σε σκούτερ της εταιρείας, με το Smart Key. Ο κύριος διακόπτης, η ανάφλεξη και γενικότερα το κλείδωμα του χώρου, ελέγχονται από αυτό, όπως επίσης και η προαιρετική μπαγκαζιέρα 45 λίτρων. Έχοντάς το στην τσέπη του ο αναβάτης, κλειδώνει αυτόματα όταν απομακρυνθεί, αλλά μπορεί να ασφαλιστεί και με το κλειδί.

Οι σύγχρονες γραμμές του, δημιουργούν μια πιο σπορ αίσθηση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και το εντελώς νέο στιλ του, έχει μια πιο στρυγγολοποιημένη και καμπύλη σχεδίαση, με τα ασημένια στοιχεία γύρω από το ρύγχος και τα μπροστινά και πλευρικά φέρινγκ, να ολοκληρώνουν μια πιο premium αίσθηση, που προσφέρει η Honda.

Πλαίσιο

Το συνολικό βάρος του είναι 182 κιλά και 12 ελαφρύτερο συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Ο σκελετός του είναι κατασκευασμένος από χάλυβα και από τη στιγμή που η μπαταρία με το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τον χώρο φόρτωσης, έχει καλύτερο κέντρο βάρους. Είναι κατά 25mm (2.140mm) πιο μικρό σε μήκος και το ύψος του καθίσματος έχει αυξηθεί από τα 62mm στα 780mm για καλύτερη ορατότητα.

Το πλάτος του τιμονιού είναι στα 755mm (2mm πιο στενό από το προηγούμενο μοντέλο) και τα τηλεσκοπικά πιρούνια 33mm, συνδυάζονται με δύο αμορτισέρ με ελατήρια επτά σταδίων. Ο μπροστινός τροχός είναι 15 ιντσών (120/70-15), ο πίσω 14 (140/70-14), ο οποίος διαθέτει ABS δύο καναλιών και δίσκο 240mm. Ο μπροστά είναι 256mm.

Κινητήρας

Ο υγρόψυκτος 279 κ.εκ., 4βάλβιδος με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής κινητήρας, έχει ισχύ 25 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., με ροπή 27,2Nm στις 5.750. Τα 12 κιλά μείωσης του βάρους, συντελούν στην απόδοση, καθώς τα πρώτα 200μ. καλύπτονται σε 11,1δλ, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 129 χ.α.ω., 0,3δλ και 2 χ.α.ω. γρηγορότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Η δεξαμενή καυσίμου έχει χωρητικότητα 11,5 λίτρα, προσφέροντας αυτονομία 370+ χιλιομέτρων.

Τέλος, για πρώτη φορά έχει τοποθετηθεί σε σκούτερ της εταιρείας, το Honda Selectable Torque Control. Το HSTC ανιχνεύει τυχόν διαφορά ροπής του εμπρός με τον πίσω τροχό και επεμβαίνει στον κινητήρα, προκειμένου να ανακτήσει την πρόσφυσή του ο κινητήριος τροχός. Το σύστημα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μέσω ενός διακόπτη με τις ενδείξεις On-Off που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ και όταν είναι ενεργό, ένα «Τ» αναβοσβήνει στην ψηφιακή οθόνη.

Πηγή: Honda

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ