Honda Super Cub 125

Το Super Cub 125 διατηρεί μερικές ρετρό λεπτομέρειες του πρώτου μοντέλου, αλλά έχει φυσικά αυξημένη ισχύ και ροπή, ώστε να ταιριάζει στον σύγχρονο τρόπο ζωής και κυκλοφορίας των πόλεων. Αυτό οφείλεται εν πολλοίς στον 125cc κινητήρα του, αλλά και στον αναβαθμισμένο συμπλέκτη, που αποτυπώνει στην άσφαλτο τη δύναμη του μοτέρ, εξασφαλίζοντας απαλές και γρήγορες αλλαγές […]

Honda Super Cub 125 | to10.gr

Το Super Cub 125 διατηρεί μερικές ρετρό λεπτομέρειες του πρώτου μοντέλου, αλλά έχει φυσικά αυξημένη ισχύ και ροπή, ώστε να ταιριάζει στον σύγχρονο τρόπο ζωής και κυκλοφορίας των πόλεων. Αυτό οφείλεται εν πολλοίς στον 125cc κινητήρα του, αλλά και στον αναβαθμισμένο συμπλέκτη, που αποτυπώνει στην άσφαλτο τη δύναμη του μοτέρ, εξασφαλίζοντας απαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων.

Ο χαλύβδινος σκελετός έχει βελτιστοποιηθεί σε συνδυασμό με την ακαμψία του, κάνοντας το Super Cub 125 εύχρηστο, ενώ οι μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις, οι τροχοί των 17 ιντσών και το εμπρός δισκόφρενο, παρέχουν άνετη οδήγηση με μεγάλη δύναμη πέδησης. Ο φωτισμός LED προσθέτει μια μοντέρνα «πινελιά» και το Smart Key, μια καθημερινή ευκολία. Όσον αφορά στις αποχρώσεις, προσφέρεται στις Pearl Niltava μπλε και Pearl Nebula κόκκινο.

Το δίκυκλο της Honda έχει σχεδιαστεί σε σχήμα «S» κατά κάποιον τρόπο, βοηθώντας στην πρόσβαση και στην αποχώρηση από το όχημα. Τα καμπύλα τμήματά του προσθέτουν ποιότητα και κομψότητα, ενώ ο πίσω λασπωτήρας που είναι από συμπιεσμένο χάλυβα και όχι από πλαστικό, τονίζει ακόμα περισσότερο το σχήμα «S», που ξεκινά φυσικά από την κομψή ποδιά.

Αυτό το μοντέλο είναι το πρώτο στο οποίο το σύστημα διεύθυνσης ενώνει το πιρούνι, το τιμόνι και την ποδιά σε ένα όμορφο αισθητικά και εύχρηστο σύνολο. Καθώς το σφυρήλατο τιμόνι, «καλύπτεται» από ρητίνη, που ενσωματώνει τον διακόπτη και τα όργανα. Τα γκριπ είναι τοποθετημένα σε μια ουδέτερη θέση, κάτι το οποίο τα καθιστά εργονομικά και λειτουργικά. Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα εμπρός και πλάι, με την άνεση που προσφέρει η σέλα από ουρεθάνη υψηλής πυκνότητας, να κάνουν την πορεία του άνετη και την πρόσβαση/αποχώρηση από το δίκυκλο, εύκολη.

Ο φωτισμός είναι LED, τη στιγμή που η οθόνη είναι χωρισμένη κατά κάποιον τρόπο σε δύο ξεχωριστούς δακτύλιους. Ο εξωτερικός απεικονίζει τη βελόνα του αναλογικού κοντέρ και τις προειδοποιητικές λυχνίες, ενώ ο εσωτερικός, την ψηφιακή οθόνη.

Το Smart Key από τη μεριά του ελέγχει το immobiliser, ως έξτρα λειτουργία αποτροπής κλοπής, ενώ είναι εξοπλισμένο και με μια λυχνία που αναβοσβήνει με το πάτημα ενός κουμπιού, προκειμένου ο αναβάτης να το βρει εύκολα όταν αυτό βρίσκεται σε χώρο στάθμευσης.

Για περισσότερη ακαμψία, η ισορροπία αυτής έχει συντονιστεί γύρω από τη βάση του τιμονιού και τις βάσεις του κινητήρα. Το τιμόνι, η σέλα και οι αναβατήρες είναι επικαλυμμένοι από καουτσούκ, ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 1.245mm. Το βάρος του Super Cub 125 είναι 109 κιλά, η διαδρομή του εμπρός τηλεσκοπικού πιρουνιού 100mm και των πίσω αμορτισέρ 84mm. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 17 ιντσών και εμπρός χρησιμοποιείται ένας δίσκος 220mm και πίσω ένα ταμπούρο 130mm.

Κινητήρας

Είναι 125cc, αερόψυκτος, με δύο βαλβίδες, με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, με μεταλλική απόχρωση και λεπτομέρειες χρωμίου, για να είναι και αισθητικά καλός. Ο θόρυβός του διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα λόγω των ελικοειδών πρωταρχικών γραναζιών και τα υψηλότερης ακρίβειας ρουλεμάν του στροφάλου. Ένσφαιροι τριβείς έχουν προστεθεί στο «καβούκι» του κιβωτίου σχέσεων, ενώ στον βραχίονα αλλαγής έχει τοποθετηθεί καουτσούκ.

Η διάμετρος και η διαδρομή του εμβόλου είναι 52,4×57,9 mm, με αναλογία συμπίεσης 9,3:1. Η ισχύς είναι 9,5 ίπποι, με ροπή 10,4Nm στις 5.000 σ.α.λ.. Το κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων με αυτόματο συμπλέκτη. Η δεξαμενή καυσίμων έχει χωρητικότητα 3,7 λίτρων, η αυτονομία του ανέρχεται στα 245 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει πως για κάθε λίτρο, έχει διανύσει 66,7.

Πηγή: Honda