Σκληρές δοκιμές για τη νέα BMW Z4

Μακρύ καπό, μικροί πρόβολοι, χαμηλό κέντρο βάρος. Μερικά χαρακτηριστικά του νέου διθέσιου roadster της BMW Z4. Λίγο πριν πάρει τον δρόμο της παραγωγής, το αυτοκίνητο περνάει τις τελευταίες εξετάσεις σε όλους τους τομείς, προκειμένου σε λίγο καιρό από τώρα, να κάνει το ντεμπούτο του στους δρόμους. Οι δοκιμές γίνονται, μεταξύ άλλων, στη Νότια Γαλλία και […]

Σκληρές δοκιμές για τη νέα BMW Z4 | to10.gr

Μακρύ καπό, μικροί πρόβολοι, χαμηλό κέντρο βάρος. Μερικά χαρακτηριστικά του νέου διθέσιου roadster της BMW Z4. Λίγο πριν πάρει τον δρόμο της παραγωγής, το αυτοκίνητο περνάει τις τελευταίες εξετάσεις σε όλους τους τομείς, προκειμένου σε λίγο καιρό από τώρα, να κάνει το ντεμπούτο του στους δρόμους.

Οι δοκιμές γίνονται, μεταξύ άλλων, στη Νότια Γαλλία και έχουν επικεντρωθεί στα συστήματα κίνησης και ανάρτησης. Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας νέος και ισχυρός 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας, η ανάρτηση είναι πιο χαμηλή και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, ο εμπρός άξονας προέρχεται από την Μ3, υπάρχει σύστημα πέδησης Μ, τροχοί Μ από αλουμίνιο και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Όλα αυτά κάνουν τη Ζ4 να ξεχωρίζει και να υπόσχεται έντονες συγκινήσεις στους υποψήφιους αγοραστές.

Ποικίλες διαδρομές, σλάλομ, τεστ ταχύτητας και διάφορες επιφάνειες περιλαμβάνονται στις δοκιμές της νέας Ζ4 και όλα αυτά γίνονται προκειμένου να αναλυθούν πληροφορίες που έχουν σχέση με την επιτάχυνση, τη διεύθυνση, αλλά και την πέδηση του οχήματος. Αξίζει να τονιστεί πως η τελική μορφή της ανάρτησης Μ με την οποία εφοδιάζεται το αυτοκίνητο, αναπτύσσεται σε μια πίστα (Μιραμάρ), όπου εκεί δοκιμάζονται και αγωνιστικά μοντέλα της BMW.

Η νέα γενιά της Ζ4, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, θα προσφέρει υψηλά επίπεδα χειρισμού του αυτοκινήτου, σπορ οδήγησης, ακρίβειας κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, δίχως να χάνεται καθόλου η έννοια της άνεσης και της ασφάλειας.

Πηγή: BMW