2018 Honda CR-V

2018 Honda CR-V

Την επόμενη γενιά του CR-V παρουσιάζει η Honda. Η ιαπωνική εταιρεία κατασκεύασε ένα όχημα που είναι ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, η καμπίνα του είναι ευρύχωρη, ενώ οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, το καθιστούν ισχυρό και ταυτόχρονα αποδοτικό. Λανσάρεται και με επταθέσια διάταξη για πρώτη φορά, η οποία είναι προαιρετική. Σπορ εξωτερική σχεδίαση, υψηλής […]

Την επόμενη γενιά του CR-V παρουσιάζει η Honda. Η ιαπωνική εταιρεία κατασκεύασε ένα όχημα που είναι ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, η καμπίνα του είναι ευρύχωρη, ενώ οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, το καθιστούν ισχυρό και ταυτόχρονα αποδοτικό. Λανσάρεται και με επταθέσια διάταξη για πρώτη φορά, η οποία είναι προαιρετική.

Σπορ εξωτερική σχεδίαση, υψηλής ποιότητας καμπίνα

Διατηρεί τη σιλουέτα του και υιοθετεί μια πιο σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση. Το νέο CR-V έχει φαρδύτερους θόλους και έντονες καμπύλες στο καπό και τα πίσω φτερά, τα οποία είναι «φουσκωμένα». Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 30mm. Απόρροια τούτου, η ευρύχωρη καμπίνα, αλλά και η πιο μυώδης εμφάνιση, με την τοποθέτηση των τροχών στα άκρα του αμαξώματος. Παράλληλα, με τον πιο κοντό πίσω πρόβολο και τις διπλές απολήξεις, τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του.

Εμπρός, το χαρακτηριστικό σχήμα των προβολέων με φωτισμό LED και ο προφυλακτήρας με τις πιο καθαρές επιφάνειες, κάνουν τη μάσκα να φαίνεται πιο λεπτή, συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Το παρμπρίζ του είναι αεροδυναμικό, δεν προεξέχει από το αμάξωμα και η γραμμή της οροφής εκτείνεται μέχρι την αεροτομή της πίσω πόρτας.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα LED «αγκαλιάζουν» το οπίσθιο τμήμα, με τη χρωμιωμένη μπάρα σχήματος φτερού να επεκτείνεται σε όλο το πλάτος του πορτ μπαγκάζ.

Οι ζάντες αλουμινίου είναι 17, 18 ή 19 ιντσών, ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις εφοδιάζονται με μια στάνταρ πανοραμική οροφή.

Οι αποχρώσεις για το αμάξωμα είναι οι εξής: απλή Rallye κόκκινο, μεταλλικές Lunar Silver, Modern Steel, Cosmic μπλε και Premium Crystal κόκκινο και ιριδίζουσες Platinum λευκό, Crystal μαύρο και Premium Agate καφέ.

Τομέας αεροδυναμική

Μεγάλη σημασία δόθηκε σε αυτόν τον παράγοντα από τη Honda. Οι κολόνες Α είναι στενές, πλαισιώνοντας το παρμπρίζ, ενώ οι υαλοκαθαριστήρες είναι τοποθετημένοι σε εσοχές. Ο ανάγλυφος εμπρός προφυλακτήρας, η λεία γραμμή οροφής, αλλά και το πάτωμα, εξομαλύνουν τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας την αντίστασή του, αλλά και τη σταθερότητα του οχήματος.

Επιπροσθέτως, οι πτυχώσεις στο πίσω μέρος που προεξέχει στα άκρα, αποκολλούν τον αέρα από τα πλευρά, με την αεροτομή να μειώνει περαιτέρω τον στροβιλισμό του. Στο εμπρός μέρος, το Active Shutter Grille της Honda βελτιώνει την κατανάλωση επίσης. Καθώς οι γρίλιες διατηρούνται κλειστές ακόμα και στην οδήγηση στην πόλη για όσο χρειάζεται, ενώ ανοίγουν όταν υπάρξει ανάγκη, προκειμένου να εισέλθει στον χώρο του μοτέρ ο αέρας.

Αναφορικά με την καμπίνα, έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά υψηλής ποιότητας. Η οριζόντια αισθητική την κάνει ευρύχωρη, με το μαλακό πάνελ να διατρέχει το πλάτος της. Μαλακές, είναι και οι επενδύσεις στις πόρτες, που βελτιώνουν την παραμονή του οδηγού και του συνοδηγού στην καμπίνα. Ξύλινη διακόσμηση, στιλπνό μεταλλικό στοιχείο και premium ταπετσαρία καθισμάτων με ύφασμα plush black, που προσφέρονται στάνταρ, βελτιώνουν περισσότερο την αισθητική. Το υψηλής ποιότητας δέρμα διατίθεται σε μαύρο ή ιβουάρ για τις ανώτερες εκδόσεις.

Οι κολόνες Α είναι λεπτότερες κατά 10mm προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ορατότητα. Είναι από ατσάλι υπερηψηλής αντοχής για να υπάρξει το κατάλληλο αντιστάθμισμα, ενώ η ορατότητα βελτιώνεται κι άλλο, χάρη στη μείωση των 60mm στην περιοχή του αμαξώματος που δεν είναι ορατή από τον οδηγό.

Το Honda Connect προσφέρει αναβαθμισμένη διαισθητική λειτουργία και ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Το τελευταίο υποστηρίζει χαρακτηριστικά όπως Google Maps, Google Now, μηνύματα, μουσική και πολυάριθμες ακόμα δημοφιλείς εφαρμογές, ανάλογα με την αγορά.

Driver Information Interface

Πρόκειται για την οθόνη που βρίσκεται μπροστά από το τιμόνι. Είναι επτά ιντσών TFT-LCD, πλαισιωμένη από δείκτες θερμοκρασίας και στάθμης καυσίμου. Η νέα Driver Information Interface (DII) περιλαμβάνει ψηφιακό κοντέρ και γραμμική ένδειξη στροφόμετρου, με τον οδηγό να έχει αρκετό από τον έλεγχο τόσο μέσω ενός αριστερού διακόπτη στο τιμόνι, όσο και μέσω ενός δεξιού, όπου από αυτόν διαχειρίζεται τα συστήματα adaptive cruise control και lane keeping assist system.

Ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας

Το CR-V έχει κάτω από το καπό του τον νέο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου VTEC turbo της Honda. Με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αποδίδει 173 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 193 στα μοντέλα με το CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220Nm και 243 αντιστοίχως. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD.

Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,3δλ., ενώ η τελική που αναπτύσσει, σταματά στα 211.

Βελτιστοποιημένο κιβώτιο CVT

Είναι προαιρετικό και βελτιώνει την αθόρυβη λειτουργία μεταξύ άλλων, βοηθώντας σε μεγάλο βαθμό τον οδηγό. Προσφέρει μια διαφορετική, άμεση σύνδεση με το μοτέρ, που οδηγεί σε μια πιο γραμμική απόκριση. Περιλαμβάνει δύο πρόσθετα προγράμματα. Το ένα είναι το Early Downshift During Braking (EDDB). Όταν το σύστημα αναγνωρίσει επιβράδυνση, αυξάνει αυτομάτως τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του. Εν συνεχεία, επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει ξανά.

Το άλλο είναι το Fast Off. Όταν ο οδηγός ετοιμάζεται για προσπέραση, αλλά αδυνατεί να το κάνει λόγω οχήματος που βρίσκεται στη διπλανή λωρίδα και αφήνει το γκάζι, το σύστημα διατηρεί ψηλά τις στροφές για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η προσπέραση.

Προηγμένο πλαίσιο

Είναι ελαφρύτερο της προηγούμενης γενιάς CR-V και προσφέρει κατά 25% περισσότερη στρεπτική ακαμψία. Η τεχνική σύνδεσής του είναι διαφορετική από τη συμβατική, καθώς πρώτα συναρμολογείται το εσωτερικό πλαίσιο, μετά το εξωτερικό και στο τέλος οι σύνδεσμοι. Κάπως έτσι, υπάρχει συμβολή στην ακαμψία του αμαξώματος. Συν τοις άλλοις, ηλεκτροπόντες πυκνής συγκόλλησης ανά 20 χιλιοστά σε κρίσιμες περιοχές, αυξάνουν και την αντοχή, καθώς οι συμβατικές τεχνικές είναι ανά 40-50mm. Ως εκ τούτου, η συνολική του αντοχή ανέρχεται στο 35% συγκριτικά με τον «πρόγονο» του CR-V.

Δυναμική συμπεριφορά και άνεση

Σε αυτή, συμβάλλουν το φαρδύτερο στήσιμο και το μακρύτερο μεταξόνιο. Και η ανάρτηση παίζει φυσικά τον ρόλο της, με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούν συνδέσμων πίσω. Υπάρχει και αντιστρεπτική ράβδος που μειώνει τις κλίσεις στις στροφές. Η μεταφορά κραδασμών στο τιμόνι έχει μειωθεί λόγω της αύξησης της διαμέτρου της κολόνας του τιμονιού, ενώ το υποπλαίσιο που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ, μειώνει τον θόρυβο από τις ανωμαλίες.

Σχετικά με το Agile Handling Assist, εφοδιάζει για πρώτη φορά το CR-V. Προσφέρει διακριτική επέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο προβλέψιμη συμπεριφορά σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς.

Καμπίνα δίχως θορύβους

Πετυχαίνεται από τη δομή του αμαξώματος και τη χρήση ηχοαπορροφητικών και ηχομονωτικών υλικών. Η εφαρμογή του Active Noise Cancellation (ANC) – πρώτη φορά στο μοντέλο – χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολοθούν τους ήχους του μοτέρ και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων. Από εκεί και πέρα, οι τσιμούχες στο καπό, η ποδιά, το μονωτικό υλικό στο ταμπλό και η μονοκόμματη μοκέτα στην καμπίνα, απομονώνουν τους θορύβους. Μονώσεις και υλικά που κάνουν την καμπίνα πιο αθόρυβη, έχουν τοποθετηθεί και σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου, όπως στις κολόνες, στις θύρες, στα παράθυρα και στους θόλους των τροχών.

Off-Road ικανότητες

Η απόσταση του εδάφους από το αυτοκίνητο έχει αυξηθεί στα 191mm για τα μοντέλα με την κίνηση στους εμπρός τροχούς και στα 201mm για αυτά με την 4κίνηση. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται αύξηση 35mm συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Σε αυτό συντελεί και ο συνδυασμός τροχών/ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου. Το σύστημα Real Time AWD με Intelligent Control System της Honda προσφέρει βέλτιση απόδοση και όταν απαιτείται, η ροπή μεταφέρεται έως και κατά 60% στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα περισσότερη πρόσφυση και μεγαλύτερη ικανότητα στις αναβάσεις.

Μεγάλοι χώροι, πρώτη φορά 7θέσια διάταξη

Ο χώρος είναι αυξημένος κατά 30mm σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2.660mm και αυτό αυξάνει τον χώρο μεταξύ πρώτης και δεύτερης σειράς κατά 50mm. Τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού απολαμβάνουν την αύξηση των 5mm και 16mm για τα ισχία τους, ενώ χάρη στις καλύτερες αναλογίες του ρεζερβουάρ, τα πόδια των πίσω επιβατών ωφελούνται κατά 50mm. Σε αυτό συνυπολογίζονται και οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων, που είναι πιο λεπτές.

Για πρώτη φορά από εκεί και πέρα, το CR-V προσφέρεται με 7θέσια προαιρετική διάταξη. Πόρτες με μεγάλα ανοίγματα και ενσωματωμένες εσωτερικές λαβές παρέχουν ευκολία πρόσβασης, ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται προς τα εμπρός σε μία διαδρομή 150mm για τη δημιουργία μεγαλύτερου ανοίγματος εισόδου.

Αναφορικά με τον χώρο αποσκευών, η αύξηση πλάτους κατά 160mm, με μήκος φόρτωσης 1.830mm (αύξηση κατά 250mm από το προηγούμενο μοντέλο) και 1.800mm για την 7θέσια έκδοση, επιτρέπει τη φόρτωση διάφορων αντικειμένων και αποσκευών, που γίνεται ευκολότερη μέσω του νέου πατώματος δύο θέσεων. Στην πάνω επιτρέπει τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων και στην κάτω, φορτίο έως και 100 κιλών.

Στις ανώτερες εκδόσεις, διατίθεται μια hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα, που ανοίγει ανάλογα με τη ρύθμιση του ύψους, προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι μέσα σε χώρο με χαμηλό ταβάνι.

Ασφάλεια και συστήματα υποβοήθησης

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έξι αερόσακους που περιλαμβάνουν τις τεχνολογίες i-SRS Airbag και i_Side Airbag. Όσον αφορά στο Honda Sensing, που για πρώτη φορά σε Honda διατίθεται με όλες τις εκδόσεις του CR-V, περιλαμβάνουν τα: Collision Mitigation Braking System, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation, Lane Keeping Assist System, Adaptive Cruise Control, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assistance και Intelligent Adaptive Cruise Control, ενώ άλλες τεχνολογίες ασφάλειας, είναι τα: Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor, πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών, Vehicle Stability Assist και Indirect Tyre Pressure Monitoring System.

Πηγή: Honda

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ