Νέο Audi ΤΤ

Νέο Audi ΤΤ

Είκοσι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του ΤΤ, η Audi παρουσιάζει την τρίτη, ανανεώνοντας σε πολλά σημεία το μοντέλο, εφοδιάζοντάς το με πολλές τεχνολογίες στον στάνταρ εξοπλισμό του και εμπλουτίζοντάς το με μια μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων. Ο εξωτερικός σχεδιασμός Είναι πιο μυώδης, πιο προοδευτικός και πιο σπορ. Η τρισδιάστατη εμπρός γρίλια ενός […]

Είκοσι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του ΤΤ, η Audi παρουσιάζει την τρίτη, ανανεώνοντας σε πολλά σημεία το μοντέλο, εφοδιάζοντάς το με πολλές τεχνολογίες στον στάνταρ εξοπλισμό του και εμπλουτίζοντάς το με μια μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός

Είναι πιο μυώδης, πιο προοδευτικός και πιο σπορ. Η τρισδιάστατη εμπρός γρίλια ενός τμήματος, πλαισιώνεται από μεγάλες εισαγωγές αέρα, που δίνουν έμφαση στο πλάτος του συγκεκριμένου τομέα, αναφορικά με τη βασική έκδοση. Πίσω, οι οριζόντιες γραμμές υπογραμμίζουν κι αυτές το πλάτος του νέου ΤΤ, ενώ αξίζει να τονιστεί πως δεν υπάρχει τάπα στο στόμιο του ρεζεβρουάρ.

Προβολείς LED ή Matrix LED είναι προαιρετικοί, ενώ ένα από τα δυνατά σημεία του, είναι τα φλας.

Στο πακέτο της έκδοσης S, ο σπορτίφ χαρακτήρας διαφαίνεται ακόμα περισσότερο. Περιλαμβάνει διαχωριστή ροής αέρα, κάθετες περσίδες εισαγωγών αέρα, γρίλια σε μαύρο τιτανίου και ειδικά μαρσπιέ με εσοχές, όπως επίσης και ένα πιο σπορ τελείωμα πίσω. Εκεί, δεσπόζει ο πεπλατυσμένος διαχύτης και οι κάθετοι αεραγωγοί κάτω από τα φωτιστικά σώματα, με τρία «πτερύγια» ο καθένας.

Τα ΤΤ Coupe και ΤΤ Roadster έχουν μήκος 4,19μ. Αμφότερες οι εκδόσεις έχουν μικρούς προβόλους, με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2,51μ. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με τροχούς 17 ιντσών, αλλά διατίθενται και αυτοί των 18, 19 και 20 ιντσών, αλλά προαιρετικά. Όσον αφορά στις αποχρώσεις που συμπληρώνουν την γκάμα, είναι τα cosmos μπλε, pulse πορτοκαλί και turbo μπλε (αποκλειστικά στην έκδοση S).

Κινητήρες

Διατίθεται μεγάλη γκάμα διάφορων χαρακτηριστικών και επιδόσεων, με όλα τα μοτέρ να συνδυάζονται είτε με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη. Σε αμφότερα τα κιβώτια, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει σημαντική επιτάχυνση, ενώ στις μεγαλύτερες σχέσεις, διατηρεί την ταχύτητά του.

Ανάρτηση

Προσφέρει ακριβή και δυναμικό χειρισμό. Αν ο πελάτης διαλέξει την έκδοση S ή αυτή με την τεχνολογία magnetic ride, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 10mm, ενώ άλλες τεχνολογίες είναι το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, οι τέσσερις σύνδεσμοι στην πίσω ανάρτηση και το ESC. Υπάρχει και το σύστημα το οποίο βελτιώνει τον χειρισμό, όταν το όχημα περνά μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα και διανέμει κατάλληλα τα φορτία πέδησης στον εσωτερικό τροχό.

Καμπίνα και συστήματα υποβοήθησης

Το ταμπλό θυμίζει πτέρυγα αεροσκάφους, με τις θυρίδες εξαερισμού να μοιάζουν με κινητήρες αεριωθούμενων, μια λεπτομέρεια που είναι κλασική για ΤΤ. Τα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και είναι στάνταρ. Στην έκδοση S, τα καθίσματα διαθέτουν πεπιεσμένα πλευρικά στηρίγματα. Είναι στάνταρ, όχι, όμως, στην απλή εκδοχή του μοντέλου.

Ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 305 λίτρα, ενώ στο Roadster στα 280.

Η οθόνη οργάνων είναι 12,3 ιντσών, με τον οδηγό να έχει να διαλέξει ανάμεσα σε δύο modes. Την κλασική, όπου το κοντέρ και το στροφόμετρο έχουν κυρίαρχο ρόλο ή την Infotainment, όπου το σύστημα πλοήγησης και ο χάρτης, είναι μεγεθυμένα. Η νέα σπορ οθόνη (προαιρετική), παρέχει πληροφορίες για τον κινητήρα, τη ροπή του και τις δυνάμεις g που ασκούνται.

Η τεχνολογία ΜΜΙ στο «κοκπιτ» του Audi ΤΤ, δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να γράψουν κείμενο με το χέρι τους, όπως, άλλωστε, να μεγεθύνουν την εικόνα κά. Παρέχεται φυσικά και δυνατότητα φωνητικών εντολών.

Οι θυρίδες USB δεν απουσιάζουν, ενώ το ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen, απόδοσης 680 watt, με συνολικά 12 ηχεία, μέσω 14 καναλιών.

Σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποιητικός ήχος αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας και park assist με οθόνη που δείχνει την περίμετρο του οχήματος και κάμερα οπισθοπορείας, διευκολύνουν τον οδηγό σε κάθε συνθήκη.

TT Roadster με μαλακή οροφή

Όπως κάθε cabrio TT, έτσι και το Roadster, εφοδιάζεται με μαλακή οροφή, χρώματος γκρι ή μαύρου. Ζυγίζει 39 κιλά και δεν επηρεάζει τον χώρο φόρτωσης. Στον στάνταρ εξοπλισμό, το άνοιγμα/κλείσιμο ολοκληρώνεται σε περίπου 10 δλ. και σε ταχύτητες έως των 50 χ.α.ω.

Η διάθεσή του αρχίζει από τις αρχές του Οκτώβρη.

Πηγή: Audi

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ