Δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη!

Δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη!

Από τις ελεύθερες δοκιμές ήταν πασιφανές πως η Red Bull θα κυριαρχούσε στο γκραν πρι του Μονακό. Όταν βλέπεις πως η διαφορά με τη Ferrari ήταν στο μισό (πάνω-κάτω) δευτερόλεπτο, τότε αυτή ήταν πολύ δύσκολο να καλυφθεί έως ότου θα άρχιζε η κούρσα. Οι «κόκκινοι ταύροι» ήταν σίγουροι για την επιτυχία τους, αλλά και τυχεροί, […]

Από τις ελεύθερες δοκιμές ήταν πασιφανές πως η Red Bull θα κυριαρχούσε στο γκραν πρι του Μονακό. Όταν βλέπεις πως η διαφορά με τη Ferrari ήταν στο μισό (πάνω-κάτω) δευτερόλεπτο, τότε αυτή ήταν πολύ δύσκολο να καλυφθεί έως ότου θα άρχιζε η κούρσα. Οι «κόκκινοι ταύροι» ήταν σίγουροι για την επιτυχία τους, αλλά και τυχεροί, καθώς σε κανένα άλλο γκραν πρι, η αποτυχία της MGU-K, δεν θα είχε τόσο μικρό κόστος.

Στενή και αργή η πίστα του Μονακό, δεν άφηνε πολλές ευκαιρίες για προσπέραση.

Η Red Bull βέβαια δεν ήταν μόνο τυχερή, αλλά και ικανή, χαρίζοντας τη νίκη στον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Κατ’ αρχάς, το μονοθέσιό της είναι κατά 20 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος από αυτό της Mercedes. Ως εκ τούτου, όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε μια αργή πίστα με στενές, πολλές και αργές στροφές, είναι πιο ευέλικτο και ευκίνητο, άρα έχει προβάδισμα. Και με την παραμικρή διαφορά στη Formula 1 να παίζει σημαντικό ρόλο, η Red Bull ήδη ξεκινούσε από την… pole position, πριν καν διεξαχθούν οι επίσημες δοκιμές.

Από εκεί και πέρα, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είχε αλλάξει σε πολλά σημεία, όπως η γωνία κλίσης στις άκρες της πίσω πτέρυγας, αλλά τη διαφορά μάλλον την έκανε η παρουσίαση για πρώτη φορά φέτος του Τ-wing, ειδικά για το Μονακό, με την ομάδα να εμφανίζεται ιδιαίτερα επιθετική στον τομέα της αεροδυναμικής. Το εξάρτημα δημιούργησε περισσότερη κάθετη δύναμη, άρα το μονοθέσιο ήταν πιο σταθερό. Και προκειμένου να συμβαδίζει με τους κανονισμούς, είχε τοποθετηθεί, μπροστά από την απόληξη της εξάτμισης.

Εν συνεχεία, η Red Bull παρουσίασε και δύο νέα πτερύγια, τα οποία ήταν τοποθετημένα με το που τελείωνε το πτερύγιο του «κορμού» του αυτοκινήτου. Αυτά τα πτερύγια, ήταν έτσι σχεδιασμένα, που βοηθούσαν το όχημα να κινηθεί πιο σταθερά και ήταν κι αυτά κυρτά, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη αεροδυναμική βοήθεια.

Με τα sidepods και τα bargeboards, αλλά και το πάτωμα, μαζί με τον σχεδιασμό των ψυγείων, συν τις αναβαθμίσεις για το Μονακό, ήταν βέβαιο (σχεδόν), πως η Red Bull θα έκανε ό,τι ήθελε, κάτι το οποίο έγινε τελικά, αφού ο Ρικιάρντο κέρδισε άνετα, παρά το πρόβλημα με την MGU-K.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ