Ο αγώνας τελείωσε στους 68 γύρους!

Ο αγώνας τελείωσε στους 68 γύρους!

Μια γκάφα που οφείλεται σε παρεξήγηση συνέβη κατά τη διάρκεια του αγώνα στον Καναδά. Το γκραν πρι θα ολοκληρωνόταν στους 70 γύρους, οι 70 αυτοί γύροι ολοκληρώθηκαν, αλλά τα επίσημα αποτελέσματα πάρθηκαν από τους 68 που είχαν συμπληρωθεί. Για αυτό ευθύνεται το μοντέλο Γουίνι Χάρλοου, που «έριξε» την καρό σημαία του τερματισμού, έναν γύρο πριν […]

Μια γκάφα που οφείλεται σε παρεξήγηση συνέβη κατά τη διάρκεια του αγώνα στον Καναδά. Το γκραν πρι θα ολοκληρωνόταν στους 70 γύρους, οι 70 αυτοί γύροι ολοκληρώθηκαν, αλλά τα επίσημα αποτελέσματα πάρθηκαν από τους 68 που είχαν συμπληρωθεί. Για αυτό ευθύνεται το μοντέλο Γουίνι Χάρλοου, που «έριξε» την καρό σημαία του τερματισμού, έναν γύρο πριν το τέλος του αγώνα.

Σύμφωνα με το άρθρο 43.2 των κανονισμών της Formula 1, αν η καρό σημαία εμφανιστεί πριν το πέρας των προγραμματισμένων γύρων, τότε ο αγώνας ολοκληρώνεται με βάση τα αποτελέσματα που υπήρχαν, όταν το προπορευόμενο αυτοκίνητο πέρασε τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού και πριν «πέσει» η καρό σημαία. Άρα, η φίλη του Λιούις Χάμιλτον, ανέμισε τη σημαία στον 69ο, αντί στον 70ό γύρο και συνεπώς τα αποτελέσματα προσμετρώνται με βάση την κατάταξη των οδηγών στον 68ο.

Ευτυχώς, δεν υπήρξε κάποια προσπέραση που θα έκανε άνω-κάτω τη βαθμολογούμενη δεκάδα και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε μια άνετη νίκη στον Καναδά. Αντιθέτως, μετά τον 68ο γύρο, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, καθώς πιεζόταν από τον Χάμιλτον και ήθελε να ξεφύγει, αλλά επειδή έγιναν όλα όσα παραπάνω αναφέραμε, ο ταχύτερος γύρος του αγώνα, ανήκει στον Μαξ Φερστάπεν.

Τώρα, γιατί έγινε όλο αυτό… Οφείλεται σε παρεξήγηση. Ο κριτής που βρισκόταν εκεί, ρώτησε την Αρχή του αγώνα αν μπορεί να «πέσει» η καρό σημαία τώρα, η Αρχή απάντησε «ναι» και η Χάρλοου έκανε αυτό που της είπαν. Η παρεξήγηση οφείλεται στο γεγονός πως όταν ο κριτής ρώτησε τους υπεύθυνους, εκείνοι πίστεψαν πως ο κριτής έκανε μια δήλωση, όταν προχώρησε στην ερώτηση. Αυτό τουλάχιστον είπε ο Τσάρλι Γουίτινγκ. Εν πάση περιπτώσει, οφείλεται σε λάθος συνεννόηση το όλο ζήτημα.

Η τελευταία φορά που αγώνας της Formula 1 έληξε πιο νωρίς, ήταν το 2014, στην Κίνα, όταν η καρό σημαία «έπεσε» γρηγορότερα και ως εκ τούτου, το γκραν πρι τελείωσε με βάση τα αποτελέσματα που προϋπήρχαν, δύο γύρους πριν τη συμπλήρωση των γύρων που απαιτούνταν. Νικητής είχε αναδειχτεί τότε ο Χάμιλτον.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ