Με ρεσιτάλ Μοντέρο η Βαλένθια νίκησε την Μπαρτσελόνα και πήρε το πρωτάθλημα
Την τελείωσε τη δουλειά στην Ισπανία ο Ζαν Μοντέρο. Και έρχεται στον Ολυμπιακό σαν MVP της πρωταθλήτριας Βαλένθια.
Τη διέλυσε την Μπαρτσελόνα ο νέος άσος των Ερυθρόλευκων. Και το αποψινό 108-84 δεν αποτέλεσε εξαίρεση.
Διαβάστε επίσης: Ολυμπιακός: Το… κρυφό μπάτζετ των 7.4 εκατ. ευρώ στα χέρια του Μπαρτζώκα
Ναι, 108-84, και με την τρίτη διαδοχική νίκη της στη σειρά των τελικών σήκωσε την κούπα στην Liga Endesa η Βαλένθια. Με τον Μοντέρο πριν στο τελευταίο του ματς με τα πορτοκαλί να έχει 23 πόντους με μαγικά ποσοστά (3/3 βολές, 4/6 δίποντα, 4/8 τρίποντα). Και βέβαια 3 ασίστ, 3 κλεψίματα και 2 ριμπάουντ.
Σε απόδοση τον ακολούθησε ο Κάμερον Τέιλορ με 21 πόντους και 6 ριμπάουντ. Ο Κέβιν Πάντερ με 26 και ο Τόκο Σενγκέλια με 15 πόντους διασώθηκαν από τους ηττημένους, που αποχαιρετούν τον Τσάβι Πασκουάλ ο οποίος πάει στην Ντουμπάι BC. Τέλος καριέρας για τον Γιαν Βέσελι, ο οποίος είχε 12 πόντους και 7 ριμπάουντ.
Δεκάλεπτα: 23-26, 35-47, 64-82, 84-108
Δείτε ΕΔΩ τα στατιστικά του αγώνα