Τι είπε ο Διαμαντίδης για τον Ομπράντοβιτς και τις φήμες επιστροφής του στον Παναθηναϊκό

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε για την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό, ενώ έκανε και το σχόλιο του για τις φήμες περί δικού του comeback.

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην Κύπρο για το «Basketball Heroes Camp» και όπως ήταν αναμενόμενο, ρωτήθηκε για την επιστροφή του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό.

Παράλληλα, ο «3D» κλήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση σχετικά και με τις φήμες περί δικής του επιστροφής, ωστόσο δεν θέλησε να κάνει κάποιο σχόλιο.

Διαβάστε επίσης: «Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκός για Κυζιρίδη – Πόσα ζητάει η Χαρτς» (pic)

Αναλυτικά όσα είπε ο Διαμαντίδης

Για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς:

«Νομίζω πως, όπως όλοι οι φίλοι του Παναθηναϊκού, έτσι και εγώ, είμαστε χαρούμενοι και θα έλεγα και συγκινημένοι που ένας άνθρωπος ο οποίος έχει προσφέρει τα μέγιστα σε αυτή την ομάδα θα ξανά είναι μαζί μας. Θα τον δούμε από κοντά…»

Σχετικά με το ενδεχόμενο της δικής του επιστροφής στον Παναθηναϊκό, απέφυγε να απαντήσει:

«Τώρα είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για τα παιδιά της ακαδημίας, δεν είμαστε για…»

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από