Δείτε τη συγκινητική ανάρτηση του Σακίλ ΜακΚίσικ στο instagram για τον Ολυμπιακό.
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ δημοσίευσε μία συγκινητική ανάρτηση στο instagram, στην οποία αναφέρεται στα επτά χρόνια της θητείας του στον Ολυμπιακό.
Ο Αμερικανός γκαρντ υπογραμμίζει ότι ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα κομμάτι του, ανεξάρτητα από το τί θα φέρει το μέλλον. Παράλληλα, ο ίδιος ευχαρίστησε τους Ερυθρόλευκους οπαδούς για τη στήριξή τους στο πρόσωπό του, τονίζοντας ότι απέκτησε μία δεύτερη οικογένεια.
Διαβάστε επίσης: Άρης: Επίσημα Κεμ Μπιρτς στους «κιτρινόμαυρους» – Υπέγραψε για δύο χρόνια
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συμβόλαιο του ΜακΚίσικ με τον Ολυμπιακό ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου.
Η ανάρτηση του ΜακΚίσικ
Όσα αναφέρει ο Αμερικανός στο μήνυμά του:
ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.
Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα