Τέλος ο Κάνααν από τον Ερυθρό Αστέρα (pic)

Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον Αϊζάια Κάνααν

Παρελθόν αποτελεί από τον Ερυθρό Αστέρα ο Αϊζάια Κάνααν, όπως γνωστοποίησαν οι «Ερυθρόλευκοι του Βελιγραδίου» με σχετική ανακοίνωση.

Ο Αμερικανός γκαρντ αποχωρεί μετά από δύο χρόνια παρουσίας στον Ερυθρό Αστέρα. Ωστόσο, ήταν εξαιρετικά άτυχος, καθώς τον περασμένο Σεπτέμβρη υπέστη ρήξη χιαστού.

Διαβάστε επίσης: Ζαν Μοντέρο: Το «πρόβλημα» της Ευρώπης – Η ιστορία ζωής, η εκτόξευση και το scouting report του «El Problema» (vids)

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα

«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.

Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.

Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από