Ο Μοντέρο απάντησε για το μέλλον του και τον Ολυμπιακό (vid)

Τι είπε ο Ζαν Μοντέρο για το μέλλον του και τον Ολυμπιακό.

Ο Ζαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε πάνελ εκπομπής στην Ισπανία και όπως ήταν αναμενόμενο, ρωτήθηκε για την πολυσυζητημένη συμφωνία του με τον Ολυμπιακό.

Ο ταλαντούχος γκαρντ που έκλεψε τις εντυπώσεις με τη φανέλα των «νυχτερίδων», δεν θέλησε να μπει σε λεπτομέρειες και μάλιστα, αστειεύτηκε με τους δημοσιογράφους, αναφέροντας πως ξέρουν μέχρι… και τα χρήματα που θα λάβει.

Διαβάστε επίσης: Στα βήματα του πατέρα του: Ο Θανάσης Σπανούλης πρωταγωνιστεί με τη φανέλα του Ολυμπιακού (vids)

Ο Μοντέρο στην τοποθέτησή του μίλησε για τις φήμες που κυκλοφορούν για το μέλλον του, ωστόσο δεν μπήκε στη διαδικασία να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει κάτι, τονίζοντας ότι προτεραιότητά του αυτή τη στιγμή είναι να απολαύσει τις στιγμές που ζει και στη συνέχεια να ενσωματωθεί στην Εθνική ομάδα.

Η απάντηση του Μοντέρο σε ερώτηση για τον Ολυμπιακό

«Πώς; Πώς; Μέχρι και τα χρήματα ξέρετε;»

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Όχι, δεν με έκαναν ούτε να νιώσω άσχημα ούτε τίποτα τέτοιο οι δηλώσεις για την παραμονή μου στη Βαλένθια. Χθες ήμουν απλώς πάρα πολύ χαρούμενος με όσα πετύχαμε. Στο τέλος της ημέρας ήταν ένας στόχος που κυνηγούσαμε όλοι, γιατί είχαμε περάσει πολλές δυσκολίες στην πορεία. Πέρσι, φέτος στο Κύπελλο, στο Final Four… Και νομίζω ότι αυτό που ζήσαμε χθες ήταν σαν μια μεγάλη ανακούφιση για όλους μας μέσα στην ομάδα.

Κυκλοφορούν πολλές φήμες και γράφονται πολλά. Στο τέλος θα έρθει η στιγμή του αποχαιρετισμού ή της άφιξης ή ό,τι τέλος πάντων πρόκειται να συμβεί. Εγώ όμως δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτά. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο να απολαύσω όσα ζούμε, να συνεχίσω μπροστά και, σε λίγες ημέρες, να ενσωματωθώ και στην εθνική ομάδα».

Δείτε τη συνέντευξη του Μοντέρο

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από