«M Town» από την BMW

Η BMW M δημιουργεί ένα εικονικό περιβάλλον και καλεί τους λάτρεις της φίρμας να ζήσουν μια ωραία εμπειρία.

Συνεχίζοντας τη σειρά ιστοριών «Too Much», η BMW λανσάρει μια νέα διαδικτυακή καμπάνια. Πρόκειται για την «M Town», που απευθύνεται σε όλους τους φίλους της αυτοκίνησης και της ιπποδύναμης, ενώνοντας όλους τους συμμετέχοντες της κοινότητας BMW M. Η «M Town» δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν, να εγγραφούν στο bmw-m.com και να δημιουργήσουν τον δικό τους κόσμο μέσω του BMW M Pass.

Πέραν των εκπλήξεων που επιφυλάσσει, η καμπάνια περιλαμβάνει διαδικτυακά βίντεο και προϊοντικές διαφημίσεις. Το πρόγραμμα μεταμορφώνει περιβάλλοντα πόλεων και με το σλόγκαν «Only in M Town», εμφανίζεται μια ουτοπία στην ουσία, με πρωταγωνιστές αυτοκίνητα, όπως οι BMW M2 Competition και BMW M850i.

Η «M Town» επεκτείνει την ιδέα και δημιουργεί μια πλατφόρμα στην οποία οι εγγεγραμμένοι μπορούν να αναρτούν φωτογραφίες και να μοιράζονται τις Μ στιγμές τους μέσω του Community Map, ενός ψηφιακού παγκόσμιου χάρτη, χρησιμοποιώντας τα hashtags # M _ Town and # MNation.

Πηγή: BMW

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από