Νέα BMW M2 Competition

Βασισμένη και εμπνευσμένη από τους αγώνες, η BMW παρουσιάζει τη M2 Competition. Ένα αυτοκίνητο με τον ειδικό εμπρός σχεδιασμό του να θυμίζει τα κλασικά νεφρά της μάρκας, που επιτρέπει την ομαλότερη ροή του αέρα στον κινητήρα. Στο Competition Package, υπάρχουν τρία ψυγεία (τα δύο πλευρικά), επιπρόσθετο ψυγείο λαδιού και προαιρετικά, με το κιβώτιο M Double […]

Βασισμένη και εμπνευσμένη από τους αγώνες, η BMW παρουσιάζει τη M2 Competition. Ένα αυτοκίνητο με τον ειδικό εμπρός σχεδιασμό του να θυμίζει τα κλασικά νεφρά της μάρκας, που επιτρέπει την ομαλότερη ροή του αέρα στον κινητήρα. Στο Competition Package, υπάρχουν τρία ψυγεία (τα δύο πλευρικά), επιπρόσθετο ψυγείο λαδιού και προαιρετικά, με το κιβώτιο M Double Clutch Transmission (M DCT), ψυγείο μετάδοσης.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με ελαφριά, αλλά συμπαγή κατασκευή από αλουμίνιο στον εμπρός και τον πίσω άξονα, όπως είναι των Μ3 και Μ4. Είναι ένα όχημα με έμπνευση από τους αγώνες και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κανείς σε όλους τους τομείς, όπως είναι το εσωτερικό, ο κινητήρας και το εξωτερικό, εκεί όπου φαίνεται ο δυναμισμός του.

Έντονες γραμμές και φουσκωμένη σε ορισμένα σημεία, η M2 Competition φανερώνει την επιθετικότητά της, τη στιγμή που και το εσωτερικό «κινείται» στους ίδιους ρυθμούς με τον χαρακτηριστικό διάκοσμο, τα λογότυπα και τις ραφές εκεί που πρέπει. Τα καθίσματα bucket είναι προαιρετικά και το κόκκινο κουμπί εκκίνησης/παύσης του κινητήρα, υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα της.

Από το τιμόνι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις modes, που είναι τα Comfort, Sport και Sport+. Το αυτοκίνητο έρχεται στον στάνταρ εξοπλισμό με φώτα LED, αλλά και με το Park Distance Control (PDC), με τις κάμερες να γίνονται αρωγός για τον οδηγό, ενώ το BMW ConnectedDrive προσφέρει ασφάλεια, άνεση και διασκέδαση. Το αυτοκίνητο έχει τις λειτουργίες υποβοήθησης που απαιτούνται (προειδοποίηση σύγκρουσης, εντοπισμός πεζών με λειτουργία πέδησης, προειδοποίηση παρέκκλισης λωρίδας κ.ά.) και μαζί με την ενημερωδιασκέδαση, δίνει στον οδηγό, όλα αυτά που χρειάζεται.

Δυναμικό και γρήγορο

Η M2 Competition φέρει διακόπτες επιλογής στην κεντρική κονσόλα, που επιτρέπουν τον απόλυτο έλεγχο στα χαρακτηριστικά και τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και του Drivelogic, αν το 7τάχυτο κιβώτιο M DCT είναι διαθέσιμο. Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με την τεχνολογία M TwinPower Turbo παράγει 410 ίππους στις 5.250-7.000 σ.α.λ.. Η ροπή του ανέρχεται στα 550Nm στις 2.350-5.200 σ.α.λ. και τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,2 δλ. με το M DCT και σε 4,4 με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω., αλλά το πακέτο M Driver, την αυξάνει κατά 30 χ.α.ω. και κατά δέκα περισσότερα από την τελική της Μ2 Coupe. Η κατανάλωση με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι 10,0 – 9,9 l/100 km με εκπομπές 228 – 225 g/km, ενώ με το M DCT, οι αριθμοί αλλάζουν και είναι οι εξής: 9,2 l/100 km, 210 – 209 CO2 g/km αντιστοίχως.

Το ειδικό σύστημα στις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο Μ, ενώ για να σταματήσει, χρησιμοποιεί μεγαλύτερους δίσκους (400mm εμπρός-380mm πίσω) και ισχυρότερες δαγκάνες (6πίστονες εμπρός-4πίστονες πίσω) σε σχέση με τη Μ2 Coupe. Τα ελαστικά μπροστά-πίσω είναι 245/35 ZR 19-265/35 ZR 19.

Πηγή: BMW

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από