Νέες Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+

Νέος 2λιτρος κινητήρας, ο πιο ισχυρός 4κύλινδρος turbo για αυτοκίνητο παραγωγής, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά.

Τις νέες AMG A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ παρουσιάζει η Mercedes, η οποία όπως ισχυρίζεται, έχει εφοδιάσει τα οχήματα με τον πιο ισχυρό 2λιτρο turbo 4κύλινδρο κινητήρα για αυτοκίνητα παραγωγής. Τα οχήματα εφοδιάζονται με καινοτόμα συστήματα ασφάλειας και ευστάθειας, χαρίζοντας στον ιδιοκτήτη τους στιγμές άνεσης και χαλαρότητας, όταν εκείνος το θελήσει.

Κύρια χαρακτηριστικά εξωτερικού σχεδιασμού

Το αεροδυναμικό πακέτο AMG βελτιστοποιεί την απόδοση του εν λόγω τομέα και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εμπρός διαχωριστή ροής αέρα, επιπλέον περσίδες, «φέτα» διαχύτη, πλευρικά μαρσπιέ στην πίσω πτέρυγα και σπόιλερ στην Α 45, το οποίο είναι μεγαλύτερο στη CLA 45. Όλα αυτά τα εξαρτήματα, αυξάνουν την κάθετη πίεση και συνεπώς τον χειρισμό.

Από εκεί και πέρα, οι τροχοί είναι διαστάσεων 19 ιντσών, διάφορων αποχρώσεων και πολλών επιλογών, το πακέτο AMG Night προσφέρει τις δικές του, όπως επίσης και το πακέτο Silver Chrome.

Ενίσχυση

Τα οχήματα έχουν κατασκευαστεί με τέτοιον τρόπο που να αυξάνουν τα επίπεδα ακαμψίας. Ως εκ τούτου, έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη πλάκα από αλουμίνιο κάτω από το εμπρός μέρος, διατηρώντας έτσι το πλαίσιο άκαμπτο. Έτσι, υπάρχει αρωγή στο σύστημα ανάρτησης, βοηθώντας το αυτοκίνητο να διατηρείται σταθερό.

Σύστημα κίνησης

Η ισχύς του μοτέρ ανέρχεται στα 421 άλογα και όπως προαναφέρθηκε, η Mercedes ισχυρίζεται πως αποτελεί το πιο δυνατό 2λιτρο turbo τεσσάρων κυλίνδρων που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά. Ξεπερνά κατά 40 το προηγούμενο, με τη ροπή να έχει αυξηθεί κι αυτή από τα 475 στα 500Nm. Η αναλογία ισχύος ανά βάρος ανέρχεται στα 211 άλογα/τόνο. Στα μοντέλα της σειράς 45, η γκάμα του κινητήρα έχει δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 421 ίππους και τη δεύτερη 387 στη βασική.

Η A 45 S 4MATIC+ επιταχύνει έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 3,9δλ. (CLA 45 S 4MATIC+: 4,0) και η A 45 4MATIC+ σε 4,0δλ. (CLA 45 4 MATIC+ in 4,1δλ.). Η τελική ταχύτητα των βασικών εκδόσεων περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω., ενώ τα μοντέλα S μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα 270. Με το πακέτο AMG Driver‘s Package, η τελική των βασικών εκδόσεων, μπορεί να φτάσει τα 270 κι αυτή.

Κιβώτιο

Πρόκειται για το 8τάχυτο AMG SPEEDSHIFT DCT διπλού συμπλέκτη. Είναι κατασκευασμένο για να παρέχει άμεση επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες και συνδυάζεται με γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Αν συνεργαστεί με το AMG DYNAMIC SELECT, τότε ο οδηγός βλέπει τα χαρακτηριστικά της επιτάχυνσης και του κιβωτίου να αλλάζουν. Υπάρχει η λειτουργία RACE-START, κάτι το οποίο επηρεάζει θετικά την εκκίνηση, αλλά και τον ήχο κατά τις αλλαγές των σχέσεων.

Σύστημα 4κίνησης

Είναι στάνταρ και το μυστικό του, το AMG TORQUE CONTROL στο νέο πίσω διαφορικό. Έχει δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες και έτσι δεν κατανέμεται μόνο η ροπή στους δύο άξονες, αλλά και ξεχωριστά στους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι μέγιστα επίπεδα πρόσφυσης, τα οποία απουσιάζουν αν ο οδηγός έχει επιλέξει το πρόγραμμα drift, που προορίζεται για διασκεδαστική οδήγηση. Μάλιστα, όταν επιλεχθεί το Race, το ESP απενεργοποιείται και το κιβώτιο λειτουργεί χειροκίνητα.

Ανάρτηση

Έχουν ενσωματωθεί διάφορα εξαρτήματα και αυτό κάνει τα αυτοκίνητα πιο σταθερά σε ευθείες και στροφές, με χαμηλά επίπεδα στρέψης. Η άνεση έχει ανέβει επίπεδο και οι διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις, εξουδετερώνονται.

AMG RIDE CONTROL

Είναι προαιρετικό και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τρία προφίλ που έχουν να κάνουν με την άνεση και τη σπορ συμπεριφορά. Επηρεάζεται ο κάθε τροχός ξεχωριστά ανάλογα με τις συνθήκες και αυτό γίνεται μέσα σε ms.

Σύστημα πέδησης

Τα βασικά μοντέλα διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες με δίσκους διαστάσεων 350x34mm εμπρός και μονοπίστονες με δίσκους 330x22mm πίσω. Οι δίσκοι είναι αεριζόμενοι και σχεδιασμένοι να απάγουν τη θερμότητα, αλλά και να μην καταπονούνται κατά τη σκληρή χρήση. Οι γκρι δαγκάνες έχουν το λογότυπο AMG σε λευκή απόχρωση. Τα μοντέλα S με το προαιρετικό AMG DYNAMIC PLUS επιβραδύνουν, έχοντας 6πίστονες δαγκάνες και δίσκους 360x36mm εμπρός. Σε αυτή την περίπτωση, οι δαγκάνες είναι κόκκινης απόχρωσης και μαύρης το λογότυπο AMG.

Σύστημα διεύθυνσης

Είναι ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενο και ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, παρέχει άμεση και σπορ απόκριση ή πιο άνετη.

AMG σύστημα εξαγωγής

Το κλαπέτο ελέγχεται αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα και το φορτίο. Ανάλογα με το πρόγραμμα ρυθμίζεται και ο ήχος. Κάπως πιο αρμονικά στα Slippery, Comfort και Sport και πιο σπορ στο Sport+.

Έξι προγράμματα οδήγησης

Είναι τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και RACE. Όπως φανερώνει το όνομά τους, αφορούν ολισθηρό οδόστρωμα, άνετη οδήγηση, σπορ, περισσότερο σπορ, οδήγηση με ατομικές προτιμήσεις και αγωνιστική. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, αλλάζουν πολλά από τη συμπεριφορά των οχημάτων, ανάλογα με το προφίλ που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Εσωτερικό

Δημιουργεί μια ζεστή και άμεσα συνδεδεμένη ατμόσφαιρα του οδηγού με το όχημα. Οι εμπρός επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους σπορ καθίσματα με επαρκή πλευρική στήριξη. Η ταπετσαρία είναι από χειροποίητο δέρμα Artico με μικροΐνες Dinamica, ενώ υπάρχουν και κόκκινες αντιθετικές ραφές. Κόκκινο χρώμα υπάρχει και στις ζώνες ασφαλείας, αλλά και στους δακτυλίους του εξαερισμού του κλιματιστικού.

Σύστημα πολυμέσων MBUX

Ενισχύει την επαφή του οδηγού με το όχημά του. Τα γραφικά είναι τρισδιάστατα και οι οθόνες μοιάζουν να είναι ενωμένες, αλλά στην πραγματικότητα έχουν την ίδια επιφάνεια, μόνο που χωρίζονται όμορφα αισθητικά. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις παρουσιάσεις AMG, που είναι οι Classic, Sport και Supersport για τον πίνακα οργάνων, με την τελευταία να είναι ιδιαιτέρως ελκυστική, καθώς δεξιά και αριστερά του στροφόμετρου, υπάρχει δυνατότητα απεικόνισης διάφορων άλλων πληροφοριών.

Πηγή: Mercedes-Benz

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από