Νέο Ford Puma

Η εταιρεία αποκάλυψε το νέο Puma, το οποίο έρχεται ανανεωμένο σχεδιαστικά, με περισσότερους χώρους και με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Το νέο Puma παρουσίασε η Ford, η οποία το προσθέτει στην γκάμα των SUV και crossover οχημάτων της, όπως είναι τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge και το νέο Explorer Plug-In Hybrid. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στο τέλος της χρονιάς, με την κατασκευή του να αφορά τη μονάδα της Κραϊόβα στη Ρουμανία.

Σχεδίαση και πρακτικότητα

Υιοθετεί πλαίσιο με βελτιστοποιημένο μεταξόνιο και μετατρόχια. Διαθέτει μία χαμηλή, κεκλιμένη οροφή που διαμορφώνει μία εντυπωσιακή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα, η οποία αποστασιοποιείται από την τάση του σφηνοειδούς προφίλ υιοθετώντας μία πιο επίπεδη μεσαία γραμμή προς όφελος της ισορροπίας των αναλογιών. Μεταξύ των εκδόσεων, είναι οι σπορ Puma ST-Line και κομψή Puma Titanium.

Η πρώτη προσφέρεται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ή προαιρετικά με 19 και σπορ ανάρτηση με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα ST-Line διαθέτει μαύρα ματ στοιχεία και γυαλιστερό πλαίσιο, το οποίο συναντάται και στους προβολείς ομίχλης. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης μιας μεγαλύτερης αεροτομής. Στα σπορ στοιχεία Line περιλαμβάνονται και τα εμπρόσθια αεροδυναμικά βοηθήματα-φτερά, ενώ εντός καμπίνας, δεσπόζει το τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και η κόκκινη ραφή, τα πεντάλ αλουμινίου, ο αλουμινένιος επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων και η μαύρη επένδυση στο εσωτερικό τμήμα της οροφής.

Η Puma Titanium διαθέτει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Pearl Grey και στοιχεία χρωμίου στη μάσκα, τις πλαϊνές ποδιές και τους προβολείς ομίχλης. Ο πίσω διαχύτης και η ποδιά φέρουν μεταλλικό γκρι φινίρισμα, ενώ τα πλαίσια των παραθύρων φέρουν μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα. Στο εσωτερικό, το Puma Titanium προσφέρεται με δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις για τη στεφάνη και των πίνακα οργάνων.

Ο χώρος αποσκευών είναι 456 λίτρων και με το MegaBox προσφέρονται ακόμα περισσότερες λύσεις για τη φόρτωση διάφορων αντικειμένων. Αξίζει να τονιστεί πως η πίσω πόρτα διαθέτει λειτουργία hands-free, ανοίγει με την κίνηση κλωτσιάς, ενώ η εταζέρα είναι ενσωματωμένη, διευκολύνοντας τη φόρτωση.

Κινητήρες

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0L EcoBoost. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το νέο Puma έχει τις τεχνολογίες Υποκατάσταση ροπής και Υποβοήθηση ροπής, με τη δεύτερη να βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόκριση, με έως 50% περισσότερη διαθέσιμη ροπή κυρίως στις χαμηλότερες στροφές.

Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης Ford EcoBoost και Ford EcoBlue diesel που υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Μία diesel έκδοση και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα πλαισιώσουν τη γκάμα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

Ένας νέος, ημιάκαμπτος πίσω άξονας με πιο σφικτή αντιστρεπτική ράβδο, μεγαλύτερα αμορτισέρ, πιο άκαμπτα σαϊλεντμπλοκ και βελτιστοποιημένες άνω βάσεις στην ανάρτηση, μειώνουν τις τριβές και αυξάνουν την ακαμψία του πλαισίου.

Προηγμένες τεχνολογίες

Πρόκειται για τα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring, ενώ η Local Hazard Information είναι νέα. Επίσης, για πρώτη φορά σε όχημα της Ford της κατηγορίας B, μία πίσω ευρυγώνια κάμερα αποτυπώνει μία εικόνα 180 μοιρών που προβάλλεται σε μία οθόνη αφής μέσα στο αυτοκίνητο. Διατίθενται επίσης τα Blind Spot Information System (BLIS) με Cross Traffic Alert, Active Park Assist με Perpendicular Parking, Lane-Keeping, Road Edge Detection, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection, Post-Collision, Evasive Steering Assist και Wrong Way Alert.

Φιλόξενο και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν λειτουργία μασάζ, το σύστημα της οποίας έχει τρεις θαλάμους και τρία επίπεδα ρύθμισης της έντασης με προσαρμοζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής. Οι πλάτες τους με ανάγλυφη σχεδίαση πλάτης αυξάνουν τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ τα πίσω διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα.

Εν συνεχεία, η επιφάνεια φόρτισης βρίσκεται κάτω από τον πίνακα οργάνων ανιχνεύοντας συμβατές συσκευές για αυτόματη ενεργοποίηση της φόρτισης, με αυτές να μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto χωρίς επιπλέον κόστος και υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής οκτώ ιντσών που λειτουργεί μέσω κινήσεων των δακτύλων (pinch & swipe).

Το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect μετατρέπει το νέο Puma σε κινητό WiFi hotspot με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών, ενώ το σύστημα ήχου 10 ηχείων περιλαμβάνει ένα subwoofer 150 mm x 200 mm ενσωματωμένο στο χώρο αποσκευών. Το σύστημα χρησιμοποιεί Ενισχυτή Επεξεργασίας Ψηφιακού Σήματος 575-watt.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών 24 bit true colour και παράγει λεπτομερείς, υψηλής ευκρίνειας, πιο διαισθητικές εικόνες και εικονίδια.

Πηγή: Ford

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από