SUPER LEAGUE 2
Γεύμα πριν την πρεμιέρα του Ολυμπιακού Β΄ στην Super League παρέθεσε στην ομάδα o Γενικός Αρχηγός, Γιώργος Ανατολάκης.
Ο Ολυμπιακός Β’ προετοιμάζεται για την πρεμιέρα του απέναντι στα Τρίκαλα την προσεχή Κυριακή (31/10, 15:00) στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη και το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό.
Λίγο πριν την εκκίνηση των υποχρεώσεων του στην Super League 2, ο Γενικός Αρχηγός, Γιώργος Ανατολάκης παρέθεσε γεύμα συσπείρωσης στην ομάδα του Αριέλ Ιμπαγάσα.
Παίκτες, τεχνικό και ιατρικό επιτελείο και ο διευθυντής της ομάδας Γιάννης Μανιάτης, γευμάτισαν σε εξαιρετικό κλίμα, αποδεικνύοντας ότι είναι μια γροθιά πριν την σέντρα του Ολυμπιακού Β΄ στην Super League 2.
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από