STOIXIMAN SUPERLEAGUE
Ο Ολυμπιακός ευχήθηκε στον Ολυμπιακό για το επικείμενο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ μέσω του επίσημου λογαριασμού του στο Instagram
Ο πρώην Ερυθρόλευκος Λούκα Μιλιβόγεβιτς, που αγωνίζεται στην Premier League στις υπηρεσίες της Κρίσταλ Πάλας δεν ξεχνά τον Ολυμπιακό. Ο Σέρβος άσος ενόψει του μεγάλου ντέρμπι του Ολυμπιακού κόντρα στον ΠΑΟΚ δεν παρέλειψε να ευχηθεί στην παλιά του ομάδα καλή επιτυχία μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο instagram. Συγκεκριμένα ο διεθνής Σέρβος άσος ανέβασε μια φωτογραφία από το ντέρμπι της σεζόν 2016/17, στο οποίο συνέβαλλε καθορίζοντας το αποτέλεσμα και έγραψε «Καλή τύχη απόψε! Πάμε Ολυμπιακάρα!»
Δείτε το ποστ:
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από