STOIXIMAN SUPERLEAGUE
Την εμφάνιση του Ολυμπιακού και την στήριξη του κόσμου σχολίασε ο προπονητής των Ερυθρόλευκων, Πέδρο Μαρτίνς, μέσω social media.
Με μήνυμά του στα social media, ο προπονητής του Ολυμπιακού, Πέδρο Μαρτίνς, σχολίασε την εικόνα της ομάδας του κόντρα στον ΠΑΟΚ τονίζοντας πως με ανάλογη συνέχεια το πρωτάθλημα θα είναι στο τέλος ερυθρόλευκο. Επιπλέον, ο 48χρονος τεχνικός ευχαρίστησε τον κόσμο της ομάδας για την υποστήριξή του.
«Είμαστε μαζί σε όλες τις νίκες και ήττες. Αν συνεχίσουμε να παίζουμε όπως παίξαμε απόψε, θα γίνουμε πρωταθλητές. Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη και απίστευτη. Ευχαριστούμε!», έγραψε συγκεκριμένα ο Πορτογάλος στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.
Δείτε τη δημοσίευση:
https://twitter.com/CoachPMartins/status/1046510094316457985
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από