Στουρνάρας: «Είναι τιμή να φορέσω ξανά τη φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας» (vid)

Οι δηλώσεις του Δημήτρη Στουρνάρα για την επιστροφή του στον Ολυμπιακό.

Ο Δημήτρης Στουρνάρας επέστρεψε στον Ολυμπιακό και στις πρώτες του δηλώσεις δεν έκρυψε τη χαρά του για το γεγονός.

Ο Έλληνας τερματοφύλακας τόνισε πως είναι τιμή του που θα φορέσει ξανά τη φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας.

Διαβάστε επίσης: Η απλή μέθοδος του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ – Μετρώντας ως το 25

Όσα είπε ο Στουρνάρας:

«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια του Ολυμπιακού και είναι τιμή να φορέσω ξανά την φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας. Είμαι ενθουσιασμένος κι έχω κίνητρο για τις νέες προκλήσεις που έρχονται».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από