STOIXIMAN SUPERLEAGUE
Το μήνυμα του ποδοσφαιρικού τμήματος των κιτρινόμαυρων για τη τήρηση των μέτρων ενάντια στην εξάπλωση του κορωνοϊού.
Μια πολύ δύσκολη μάχη δίνει η χώρα μας απέναντι στον κορωνοϊο, που έχει αλλάξει την καθημερινότητα και τον τρόπο ζωής μας.
Η ΠΑΕ Άρης έστειλε, με ανάρτηση στους λογαριασμούς της στα σόσιαλ μίντια, το δικό της μήνυμα.
Το ποδοσφαιρικό τμήμα των κιτρινόμαυρων ζήτησε από όλους να τηρήσουν τα μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση.
«Μένουμε σπίτι», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανάρτηση της ΠΑΕ Άρης.
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από