Κι άλλη προστασία

Γκραν πρι στον Καναδά είχαμε χθες, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να φτάνει σε μια πανεύκολη νίκη, ανακτώντας την κορυφή της βαθμολογίας από τον Λιούις Χάμιλτον. Μπορεί να μην ήταν και τόσο ενδιαφέρων ο αγώνας από πλευράς «μαχών» στην πίστα, αλλά σημειώθηκε ένα συμβάν το οποίο κάνει απαραίτητη τη χρήση κλειστού τύπου κοκ-πιτ στα μονοθέσια. Κατά […]

Γκραν πρι στον Καναδά είχαμε χθες, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να φτάνει σε μια πανεύκολη νίκη, ανακτώντας την κορυφή της βαθμολογίας από τον Λιούις Χάμιλτον. Μπορεί να μην ήταν και τόσο ενδιαφέρων ο αγώνας από πλευράς «μαχών» στην πίστα, αλλά σημειώθηκε ένα συμβάν το οποίο κάνει απαραίτητη τη χρήση κλειστού τύπου κοκ-πιτ στα μονοθέσια.

Κατά τον πρώτο γύρο λοιπόν, ο Λανς Στρολ, ο τοπικός ήρωας, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και παρέσυρε και τον Μπρέντον Χάρτλεϊ της Toro Rosso. Ο Καναδός στάθηκε άτυχος, καθώς εγκατέλειψε, αλλά και τυχερός, αφού απέφυγε τα χειρότερα. Αυτό γράφεται διότι το ρύγχος του μονοθεσίου του καλά – επίσης – στην υγεία του, Χάρτλεϊ θα μπορούσε να βρεθεί σε διαφορετικό σημείο από το εμπρός ελαστικό του αυτοκινήτου της Williams.

Πάρα πολύ καλό εξάρτημα το HALO, μπορεί να μην το έχουμε συνηθίσει ακόμα, αλλά τη δουλειά του την κάνει μια χαρά και αυτό φάνηκε σε άλλο μηχανοκίνητο σπορ πρόσφατα, όταν ένα μονοθέσιο έπεσε πάνω στο κοκ-πιτ, αλλά το HALO στάθηκε στο ύψος του.

Χθες, όμως και ευτυχώς που δεν συνέβη κάτι χειρότερο, οι δύο άκρες της εμπρός πτέρυγας της Honda του Χάρτλεϊ, έσπασαν και με την αναπήδησή της στο πίσω ελαστικό της Williams, κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, πως αν το ρύγχος προσγειωνόταν στο κοκ-πιτ, δεν θα είχαμε κάτι το ανησυχητικό. Γιατί μόνο του το ρύγχος, χωρίς την πτέρυγα στην ουσία, έχει τον χώρο να «εισέλθει» στον κοκ-πιτ, τραυματίζοντας κάποιον οδηγό. Όχι βεβαίως από πάνω, αλλά από τα ανοίγματα του HALO.

Η χρήση λοιπόν του κλειστού τύπου κοκ-πιτ, κατά προσωπική μου άποψη, κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς έτσι οι οδηγοί θα είναι ακόμα πιο ασφαλείς, δεν θα ανησυχούν από διάφορα αντικείμενα που τυχόν θα σπάσουν από κάποιο όχημα και όλοι θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

Φανταστείτε λοιπόν χθες, το ρύγχος της Honda να έμπαινε στο κοκ-πιτ του μονοθεσίου της Williams, αν και εφόσον είχαν εξελιχτεί κάπως διαφορετικά τα πράγματα. Πόση προστασία να προσέφερε το head-rest και πόση το κράνος του Στρολ; Ευτυχώς, κανείς δεν υπέστη το παραμικρό.

ΥΓ.: Τις προάλλες γράψαμε πως ο Ντάνιελ Ρικιάρντο δεν θα είχε ελπίδες για νίκη στον Καναδά, καθώς θα δεχόταν ποινές από αλλαγές εξαρτημάτων. Ο Αυστραλός είχε προβλήματα στο Μονακό από την MGU-K και όπως είχε πει ο Κρίστιαν Χόρνερ, πάρα πάρα πολύ δύσκολα δεν θα γινόταν αντικατάσταση της συσκευής. Όμως, οι «ταύροι», μπόρεσαν να αλλάξουν, όχι ολόκληρη την MGU-K, αλλά μερικά εξαρτήματά της και να την παραδώσουν στον Ρικιάρντο, δίχως να τιμωρηθεί. Πολύ καλή δουλειά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από