Οι… ενδοοικογενειακές μονομαχίες

Ποιοι ήταν οι καλύτεροι στις ομάδες τους, ποιοι ξεχώρισαν και ποιοι αποτέλεσαν τις εκπλήξεις της περσινής χρονιάς.

Η νέα σεζόν της Formula 1 ή για να είμαστε πιο σωστοί, η νέα χρονιά αρχίζει σε μερικές εβδομάδες από σήμερα και επειδή καλό είναι να βλέπουμε και τα του παρελθόντος, παρακάτω θα μπορέσετε να δείτε κι εσείς τις… κόντρες των ομόλογων στις ομάδες τους. Πού δηλαδή τα βρήκε σκούρα ο Λιούις Χάμιλτον σε σχέση με τον Βαλτέρι Μπότας, τι δεν κατάφερε ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναφορικά με την κόντρα του με τον Σαρλ Λεκλέρκ, τι δεν έκανε ο Ρομάν Γκροσζάν, αλλά και πώς ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα αποτέλεσε την έκπληξη για τη Williams, καθώς αυτός μπόρεσε να αποσπάσει τον έναν και μοναδικό πόντο της άλλοτε σπουδαίας ομάδας.

MERCEDES (Λ. Χάμιλτον-Β. Μπότας)

Ξεκάθαρος «νικητής» ο Βρετανός πρωταθλητής, που υπερίχυσε σχεδόν σε όλους τους τομείς, καταφέρνοντας να ξεπεράσει τον Φινλανδό. Εντύπωση, πάντως, προκαλεί το γεγονός πως στις pole positions, ένα πάρα πολύ δυνατό σημείο του Χάμιλτον από την αρχή της καριέρας του, είχε τις ίδιες με τον Μπότας.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 13-8
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 15-6
Νίκες: 11-4
Pole positions: 5-5
Βάθρα: 17-15
Ταχύτεροι γύροι: 6-3
Τερματισμός στους βαθμούς: 21-19
Πόντοι: 413-326

FERRARI (Σ. Φέτελ-Σ. Λεκλέρκ)

Εδώ βλέπουμε τον Λεκλέρκ να είναι καλύτερος σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, εκτός των καλύτερων θέσεων στον τερματισμό. Όμως, συγκέντρωσε περισσότερους πόντους από τον Γερμανό, ο οποίος για κάποιους λόγους δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει την εμπειρία του προκειμένου να μειώσει τον ενθουσιασμό του Μονεγάσκου, που πραγματικά κέρδισε όλες τις εντυπώσεις. Για αυτόν τον πήρε και η Ferrari, άλλωστε.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 9-12
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 12-9
Νίκες: 1-2
Pole positions: 2-7
Βάθρα: 9-10
Ταχύτεροι γύροι: 2-4
Τερματισμός στους βαθμούς: 16-18
Πόντοι: 240-264

RED BULL (Μ. Φερστάπεν-Α. Άλμπον)

Σε εννέα αγώνες που βρέθηκαν στην ίδια ομάδα οι δύο οδηγοί, ο Mad Max μπόρεσε να έχει τη μερίδα του λέοντος, αν και ο Άλμπον ήταν σε θέση να τερματίσει περισσότερες φορές στους βαθμούς, όσο και αυτό φαντάζει κάπως παράξενο για την ικανότητα του Ολλανδού, που προφανώς είναι καλύτερος. Η γενική εικόνα, πάντως, είναι υπέρ του Φερστάπεν.

Αγώνες: 9-9
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 8-1
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 5-4
Νίκες: 1-0
Pole positions: 1-0
Βάθρα: 4-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 7-8
Πόντοι: 97-76

McLAREN (Κ. Σάινθ-Λ. Νόρις)

Η ομάδα που άλλοτε ήταν κραταιά και προσπαθεί να γίνει ξανά, τα πήγε καλά φέτος. Καλός ο Σάινθ, πολλά υποσχόμενος ο Νόρις, σε γενικές γραμμές υπήρχε μια σχετική ισορροπία ανάμεσα σε αυτούς τους δύο οδηγούς, έστω και αν η βαθμολογία λέει άλλα. Αν ο Νόρις βελτιωθεί, θα μπορέσει να κοντράρει ακόμα περισσότερο τον Ισπανό.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 10-11
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 13-8
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 1-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 13-11
Πόντοι: 96-49

RENAULT (Ν. Ρικιάρντο-Ν. Χούλκενμπεργκ)

Εδώ φάνηκε ξεκάθαρα τι μπορεί να κάνει ο Ρικιάρντο σε μια μέτρια ομάδα και τι ο έμπειρος, αλλά μέχρι ενός σημείου Χούλκενμπεργκ. Πάντως, ο Γερμανός τερμάτισε περισσότερες φορές στους βαθμούς, αλλά ο Ρικιάρντο είχε περισσότερους. Κι εκεί φαίνεται η διαφορά του Αυστραλού, πώς δηλαδή ήταν σε θέση να αξιοποιήσει το αξιοθαύμαστο ταλέντο του για να δώσει στη Renault κάτι καλό.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 15-6
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 12-9
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 8-10
Πόντοι: 54-37

TORO ROSSO (Ν. Κβίατ-Π. Γκασλί)

Σχετική ισορροπία ανάμεσα στους δύο οδηγούς, με τον Γκασλί, πάντως, που ήρθε από τη Red Bull, να συγκεντρώνει περισσότερους πόντους, συγκριτικά με τον Κβίατ. Επίσης, είχε περισσότερες καλύτερες θέσεις στην εκκίνηση, αν και αν πήγαινε νωρίτερα στην ομάδα και εγκλιματιζόταν πιο γρήγορα, θα προσέφερε κι άλλα.

Αγώνες: 9-9
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 2-7
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 4-5
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-1
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 4-5
Πόντοι: 10-32

RACING POINT (Σ. Πέρες-Λ. Στρολ)

Ο Μεξικανός δεν δυσκολεύτηκε πολύ να κερδίσει τον ομόλογό του. Στις κατηγορίες που υπήρξαν στοιχεία, ήταν συνεχώς εμπρός από τον Στρολ, ο οποίος προσπάθησε, αλλά δεν μπόρεσε εν τέλει να κοντράρει πολύ τον Πέρες.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 17-4
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 16-5
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 11-6
Πόντοι: 52-21

ALFA ROMEO (Κ. Ραϊκόνεν-Α. Τζιοβινάτζι)

Η εμπειρία του Ραϊκόνεν ήταν αρκετή προκειμένου να τον τοποθετήσει εμπρός από τον Τζιοβινάτζι. Ισορροπία σχετική υπήρξε στην καλύτερη θέση στην εκκίνηση, αλλά από εκεί και πέρα, ο πρωταθλητής του 2007 έδειξε την κλάση του και πώς μπορεί να βοηθήσει μια ομάδα με όχι και τόσο μεγάλες προσδοκίες.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 11-10
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 17-4
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 9-4
Πόντοι: 43-14

HAAS (Ρ. Γκροσζάν-Κ. Μάγκνουσεν)

Λίγο καλύτερος ο Μάγκνουσεν και αρκετά καλύτερος στους πόντους που συγκέντρωσε. Καλός, μετρημένος και όχι επιπόλαιος, όπως ο Γάλλος. Προσωπικά μου προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως ο Γκροσζάν στην ουσία δεν μπόρεσε πουθενά να κερδίσει τον ομόλογο και αντίπαλό του στη Haas.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 9-12
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 10-11
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-1
Τερματισμός στους βαθμούς: 3-4
Πόντοι: 8-20

WILLIAMS (Τ. Ράσελ-Ρ. Κούμπιτσα)

Τελευταία η Williams με ένα κακό αυτοκίνητο, φάντασμα του παρελθόντος, με τον Ράσελ να είναι καλύτερος παντού, αλλά τον Κούμπιτσα να είναι αυτός που έφτασε στην κατάκτηση του ενός και μόνου πόντου της ομάδας του σερ Φρανκ. Ελπίδα όλων, τόσο αυτή, όσο και η McLaren, να συνέλθουν γρήγορα.

Αγώνες: 21-21
Καλύτερη θέση στην εκκίνηση: 18-3
Καλύτερη θέση στον τερματισμό: 17-4
Νίκες: 0-0
Pole positions: 0-0
Βάθρα: 0-0
Ταχύτεροι γύροι: 0-0
Τερματισμός στους βαθμούς: 0-1
Πόντοι: 0-1

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από