Μπαντόσα – Τσιτσιπάς: Μια θυελλώδης σχέση, ένας επεισοδιακός χωρισμός και αυτό που πραγματικά έχει σημασία (pics+vids)

Μια σχέση που δεν άντεξε στον χρόνο και έληξε επεισοδιακά, με την Πάουλα να κατακρίνει δημόσια τον Στέφανο – Οι δηλώσεις της Ισπανίδας, το unfair της Σαμπαλένκα και το «καύσιμο» για τον επόμενο σταθμό.

Η Πάουλα Μπαντόσα δεν είναι μια απλή τενίστρια. Είναι μια από τις πιο αναγνωρίσιμες αθλήτριες στον κόσμο και γνωρίζει πολύ καλά πώς να χειρίζεται τον Τύπο και τα social media (1.3 εκατ. followers). Ξέρει τι πρέπει να πει, πότε να το πει και πώς να το πει.

Δεν κάνει και δεν λέει τίποτα τυχαία. Περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να «χτυπήσει», εκφράζοντας ανοιχτά τα συναισθήματά της, αλλά και την πικρία της για ανθρώπους και γεγονότα που την έχουν στεναχωρήσει. Το βλέπουμε να συμβαίνει συχνά τον τελευταίο καιρό, με την Ισπανίδα να αναφέρεται συνεχώς στον Στέφανο Τσιτσιπά και τη σχέση τους, που έληξε άδοξα πριν από έναν χρόνο: Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το Γουίμπλεντον 2025.

17 Ιουνίου: Η Ισπανίδα κερδίζει με ανατροπή την Αμερικανίδα, Κόκο Γκοφ, για το τουρνουά του Βερολίνου, αλλά αντί να ασχοληθεί καθαρά με το αγωνιστικό κομμάτι, στη συνέντευξη Τύπου μετά το παιχνίδι χαρακτηρίζει «τοξική» τη σχέση που είχε με τον Τσιτσιπά. Μάλιστα, μεταξύ σοβαρού και αστείου, η Ισπανίδα ανέφερε ότι αξίζει στον Στέφανο αυτή η επίθεση.

«Έχω περάσει από διάφορους χωρισμούς στη ζωή μου. Τους αποδέχομαι και γνωρίζω πως έχουν τα πράγματα. Όταν όμως υπάρχουν τοξικά πράγματα γύρω σου, τότε όλα γίνονται πιο δύσκολα σε σχέση με έναν νορμάλ χωρισμό. Μπορείς να έχεις μια άψογη σχέση με έναν πρώην, αν είναι κανονικός άνθρωπος και η σχέση σας παραμείνει φυσιολογική. Αλλά δεν ήταν αυτή η περίπτωση. Δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο. Κάθε μέρα βλέπουμε το άλλο άτομο να κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα» ανέφερε και πρόσθεσε: «Μπορώ να δω ήδη τους τίτλους: «Η Μπαντόσα επιτίθεται στον Τσιτσιπά». Λοιπόν, του αξίζει!».

27 Ιουνίου: Δέκα μέρες αργότερα. Η Πάουλα είναι στις εγκαταστάσεις του Γουίμπλεντον και παραθέτει συνέντευξη Τύπου, ενόψει του βρετανικού Grand Slam που αρχίζει την Δευτέρα (29/6). Ηταν δεδομένο ότι μια από τις ερωτήσεις που θα δεχόταν θα αφορούσε όσα είπε στο Βερολίνο, μετά το παιχνίδι με την Γκοφ. Όπως και έγινε, με την Ισπανίδα τενίστρια να σηκώνει το γάντι και να επιτίθεται στον Στέφανο Τσιτσιπά, για μια ακόμα φορά.

«Υπήρχαν τόσες πολλές τοξικές στιγμές. Το είπα ήδη και το επιβεβαίωσαν και άλλοι παίκτες. Στα τουρνουά, όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Δεν θέλω να μιλήσω άλλο γι’ αυτό ή να δώσω περισσότερες εξηγήσεις. Όλα θα βγουν στο φως. Ήθελα απλώς να εξηγήσω, ως άτομο, ως γυναίκα. Δεν ήταν μόνο τραυματισμοί. Υπήρχαν και άλλα πράγματα στο παρασκήνιο που εγώ και οι γύρω μου υποφέραμε για ένα χρόνο.

Ήταν πολύ δύσκολο. Και το να νιώθω ξανά καλά μου έδωσε τη δύναμη να μιλήσω για όσα πέρασα και ελπίζω πολλοί άνθρωποι να κατανοήσουν την ιστορία μου. Είναι κάποιος που δεν θα αναφέρω ξανά.  Έχω τη δική μου προσωπικότητα. Το έχω αφήσει να περάσει, έχω κλείσει αυτό το κεφάλαιο και νιώθω πιο ελεύθερη. Αυτό που θέλω είναι να γυρίσω σελίδα και να μην αναφέρω ξανά αυτούς τους ανθρώπους», ανέφερε χαρακτηριστικά η Πάουλα Μπαντόσα, η οποία μάλιστα μίλησε και για το βίντεο με τον Απόστολο Τσιτσιπά, που είχε γίνει viral στα social media.

«Μου το έστειλαν φίλοι μου. Το πρόσωπό μου τα λέει όλα. Αυτό το βίντεο είναι η σύνοψη των πάντων. Όποιος ήταν εκεί κοντά και έζησε την κατάσταση, ξέρει σε τι αναφέρομαι».

Rewind

20 Μαΐου 2025: Ο Στέφανος και η Πάουλα δίνουν κοινή συνέντευξη και μιλούν για τη σχέση τους. Τα λόγια του Έλληνα τενίστα δείχνουν την αγάπη που τρέφει για την Ισπανίδα.

«Είναι η μεγαλύτερη αγάπη που έχω νιώσει στα 26 χρόνια ζωής μου», είχε δηλώσει μεταξύ άλλων, ενώ ερωτηθείς για το τι νιώθει όταν κοιτάζει την Ισπανίδα καλλονή, είχε απαντήσει: «Σκέφτομαι ευγνωμοσύνη. Για το πώς μπήκε στη ζωή μου, για τη δύναμη και τη γαλήνη που φέρνει. Είναι ένας άνθρωπος που με εμπνέει. Μου δίνει χαρά στην καθημερινότητα μου».

Συγκλονιστικά λόγια. Δημόσια. Χωρίς φιλτράρισμα. Λόγια που βγαίνει από το στόμα ενός άνδρα και αποτυπώνουν πλήρως τα συναισθήματα που νιώθει για την κοπέλα του. Για τη σχέση του. Τον άνθρωπο με τον οποίο θέλει να μοιράζεται την καθημερινότητά του.

Μια σχέση που δεν άντεξε στον χρόνο. Ίσως λόγω δημοσιότητας, ίσως λόγω δυσκολιών, αφού και οι δύο έπρεπε να ταξιδεύουν συνεχώς, για να αγωνιστούν σε διάφορες πόλεις στον κόσμο, ίσως λόγω κάποιων άλλων παραγόντων, που γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι. Μια σχέση, που έληξε με τον έναν κάνει unfollow τον άλλον στα social media. Σαν να μην ήθελαν να έχουν καμία επαφή. Καμία τυχαία… συνάντηση στο σκρολάρισμα.

Το unfair της Σαμπαλένκα

Είναι εμφανές ότι η Μπαντόσα είναι πληγωμένη. Είναι στεναχωρημένη. Πικραμένη. Για λόγους που γνωρίζει η ίδια, αλλά και οι άνθρωποι της. Όπως η Αρίνα Σαμπαλένκα, που είναι κολλητή φίλη με την Ισπανίδα.

Η Λευκορωσίδα τενίστρια μάλιστα πρόσφατα μίλησε για τον χωρισμό της Πάουλα με τον Στέφανο, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «ούρλιαξε από χαρά» όταν έμαθε τα νέα. Unfair. Αν μη τι άλλο, ειδικά όταν πρόκειται για συνάδελφό της. Γιατί ο Τσιτσιπάς δεν είναι μόνο πρώην σύντροφος της Μπαντόσα, αλλά είναι και τενίστας.

«Ειλικρινά, όταν τελείωσε της έστειλα ένα ηχητικό, περίπου δύο λεπτών, γελώντας, ουρλιάζοντας, λέγοντας «Ναι, κορίτσι! Τα κατάφερες!»», ανέφερε η Αρίνα Σαμπαλένκα, μιλώντας στην εκπομπή «Bounces» του γνωστού δημοσιογράφου Μπεν Ρόδενμπεργκ.

Η πικρία και αυτό που έχει σημασία

Έχει περάσει ένας χρόνος από τη στιγμή που χώρισαν ο Στέφανος με την Πάουλα. Δεν είναι λίγες εβδομάδες, δεν είναι λίγοι μήνες. Ο Τσιτσιπάς έχει προχωρήσει. Έχει άλλη σχέση.

Το ίδιο φαίνεται πως συμβαίνει και με την Μπαντόσα. Θα έπρεπε λοιπόν η Ισπανίδα να ήταν χαρούμενη, που τελείωσε η «τοξική», όπως την χαρακτήρισε, σχέση που είχε με τον Στέφανο και είναι πλέον με κάποιον που την κάνει ευτυχισμένη. Θα έπρεπε. Τουλάχιστον, αυτό λέει η λογική. Το να μιλάει για την πρώην «τοξική» σχέση της δεν βγάζει πουθενά.

Ειδικά, δημόσια. Θα έπρεπε να κρατήσει τα θετικά και να προχωρήσει. Οσα είναι αυτά. Πολλά, λίγα. Ελάχιστα. Αυτή γνωρίζει. Να κρατήσει τις στιγμές που ένιωσε ευτυχισμένη. Χαρούμενη. Τις στιγμές που γέλασε.

Να τις κρατήσει και να προχωρήσει παρακάτω. Τις κακές να τις χρησιμοποιήσει σαν ένα «μάθημα» για το μέλλον. Για την ίδια, ιδιωτικά.

Οι δημόσιες τοποθετήσεις το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να επαναφέρουν στο προσκήνιο μια κατάσταση, την οποία η ίδια χαρακτήρισε ως «τοξική». Μια κατάσταση που της ξυπνούν άσχημες μνήμες και της φέρνουν στο μυαλό δύσκολες καταστάσεις.

Αυτό που έχει σημασία δεν είναι ποιος θα «εκδικηθεί» τον άλλον, μέσω δηλώσεων στον Τύπο. Το θέμα είναι η Πάουλα να νιώσει ευτυχισμένη. Το ίδιο φυσικά και ο Στέφανος. Οι σχέσεις κάποια στιγμή τελειώνουν. Τουλάχιστον οι περισσότερες. Αυτό που μένει είναι οι στιγμές. Οι καλές γίνονται αναμνήσεις, οι άσχημες καύσιμο για να προχωρήσεις.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από