Ποιοι υποψήφιοι έχουν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές στα social media

Πρώτη σε δημοσιότητα λόγω των… αρνητικών αναφορών έρχεται η υποψήφια περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, στη μάχη των social media, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Palo, η οποία ειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων από το διαδίκτυο και ειδικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρώτη σε δημοσιότητα λόγω των… αρνητικών αναφορών έρχεται η υποψήφια περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, στη μάχη των social media, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Palo, η οποία ειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων από το διαδίκτυο και ειδικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αν και η Ρ. Δούρου συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μερίδιο δημοσιότητας με διαφορά, τόσο στο σύνολο των δημοσιεύσεων (52,9%) όσο και επί του συνόλου των μοναδικών χρηστών/ πηγών που «μίλησαν» για τους υποψηφίους (46,2%), το 30% των δημοσιεύσεων αυτών κάνουν ρητή αναφορά στο Μάτι και στις φονικές πυρκαγιές του περσινού καλοκαιριού.

Όπως δείχνουν και τα στοιχεία, η Ρένα Δούρου και ο Θάνος Τζήμερος παρουσιάζουν πολύ αυξημένα ποσοστά αρνητικής δημοσιότητας επί του συνόλου των αναφορών για καθέναν τους –49% και 42% αντίστοιχα. Οι δυο τους είναι, παράλληλα, οι μοναδικοί οι οποίοι βρίσκονται επάνω από τον μέσο όρο, όσον αφορά στη μέση παραγωγικότητα των μοναδικών χρηστών που «μιλούν» αρνητικά για τους υποψηφίους.

Συγκεκριμένα, ενώ, σε γενικές γραμμές, οι μοναδικοί χρήστες που εκφράζονται αρνητικά δημοσιεύουν, κατά μέσο όρο, περίπου 3 αναφορές, ο μέσος αριθμός δημοσιεύσεων που αναρτώνται ανά μοναδικό χρήστη/ πηγή, τόσο για τη Ρένα Δούρου όσο και για τον Θ. Τζήμερο, είναι σχεδόν 4 αναφορές ανά περίπτωση.

Δημοτικές εκλογές

Μεταξύ των εννέα υποψήφιων δημάρχων της Αθήνας, το μεγαλύτερο μερίδιο δημοσιότητας συγκεντρώνει ο Κ. Μπακογιάννης, με ποσοστό δημοσιεύσεων για τον ίδιο 36% επί των συνολικών 26.200 αναφορών σε Web και Social Media.

Ακολουθούν ο Ηλ. Κασιδιάρης, για τον οποίο, όμως, η πλειονότητα των αναφορών είναι επίσης αρνητικές, ο Ν. Ηλιόπουλος και ο Π. Γερουλάνος, με ποσοστά 20%, 19% και 12% αντίστοιχα, επί του συνόλου των αναφορών. Μερίδια από 4% και κάτω παρουσιάζουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Γ. Βουλγαράκης, Ν. Σοφιανός, Γ. Καραμπελιάς, Π. Κωνσταντίνου και Β. Καπερνάρος.

Ωστόσο, βλέπουμε πως το μερίδιο δημοσιότητας του Κώστα Μπακογιάννη μειώνεται δραστικά, όσον αφορά μοναδικούς λογαριασμούς και ιστοσελίδες που δημοσιεύουν περιεχόμενο για τους υποψήφιους δημάρχους της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση αυτή, ο Κ. Μπακογιάννης συγκεντρώνει το 26% της δημοσιότητας επί των συνολικών 11.300 μοναδικών χρηστών και ιστοσελίδων που αναρτούν περιεχόμενο για τους εννέα υποψηφίους.

Ακολουθούν οι Ηλ. Κασιδιάρης, ο Ν. Ηλιόπουλος και ο Π. Γερουλάνος, οι οποίοι εμφανίζουν ποσοστά πηγών που αναφέρθηκαν σε εκείνους πανομοιότυπα με εκείνα των μεριδίων δημοσιότητας επί των συνολικών αναφορών.

Ποσοστά μοναδικών εμπλεκόμενων χρηστών/πηγών από 6% και κάτω συγκεντρώνουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι, οι οποίοι αυξάνουν, όμως, τα ποσοστά τους, κατά μία μονάδα έκαστος, σε σύγκριση με την ανάλυση δημοσιότητας επί των συνολικών δημοσιεύσεων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από