TO10TV
Νέο προβάδισμα για την ΑΕΚ, με τον Λιβάι Γκαρσία να κάνει το 2-1 με ωραία κεφαλιά από σέντρα του Τσούμπερ στο 48'.
Με το ξεκίνημα του δεύτερου μέρους η ΑΕΚ πήρε και πάλι το προβάδισμα κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Χατζισαφί έκανε τη σέντρα από τα αριστερά και ο Λιβάι Γκαρσία με τρομερό άλμα και κεφαλιά νίκησε τον Σισέ κι έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 2-1.
Δείτε το γκολ:
Το 1-0:
Το 1-1:
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από