Έπος: Το αστείο του Ομπράντοβιτς για τον Ολυμπιακό σε σεμινάριο στη Σερβία (vid)

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε πλάκα για τον Ολυμπιακό στη Σερβία.

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρίσκεται στη Σερβία για το σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς», εκεί όπου γνώρισε αποθέωση από τους παρευρισκόμενους.

Ο «Ζοτς» λίγο πριν ξεκινήσει την ομιλία του αγκάλιασε τον ομοσπονδιακό τεχνικό της Σερβίας, Ντούσαν Αλιμπίγιεβιτς και βρήκε… αφορμή να κάνει ένα αστείο, που αφορά τον Ολυμπιακό.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η «D-day» για το μέλλον του Τζόσεφ στον Ολυμπιακό – Τι ισχύει με την περίπτωση του Καναδού

Συγκεκριμένα, ανέφερε «Έχετε διαλέξει όμορφα χρώματα…», μιλώντας για τις κόκκινες και λευκές εμφανίσεις των παικτών που συμμετέχουν στο σεμινάριο.

Δείτε το σχετικό στιγμιότυπο με τον Ομπράντοβιτς

«Ένα χειροκρότημα για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο 25ο σεμινάριο προπονητικής», αναφέρει η «Mozzart Sport» στη δημοσίευσή της.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από