Το… NBA κοστίζει πολύ ακριβά: Η ρήτρα για τις ομάδες της Euroleague που προκαλεί «ίλιγγο»!

Το… NBA κοστίζει πολύ ακριβά: Η ρήτρα για τις ομάδες της Euroleague που προκαλεί «ίλιγγο»!

Το μοντέλο franchise φέρνει σαρωτικές αλλαγές στη νέα Euroleague...

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Την απόφαση να… θωρακιστεί απέναντι στο αντίπαλο δέος του NBA Europe και το άνοιγμά του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ πήρε η Euroleague.

Την Παρασκευή (26/6) επιβεβαιώθηκε και επίσημα η έναρξη της μετάβασης της Euroleague σε μοντέλο franchise, με τις 13 ομάδες-μετόχους να παραμένουν στη διοργάνωση, ανάμεσά τους και η Ρεάλ Μαδρίτης.

Διαβάστε επίσης: Ποια είναι τα δεδομένα για τον Μπογκντάνοβιτς – Η απόφαση των Κλίπερς, οι πιθανότητες για ανταλλαγή και η… Euroleague

Σύμφωνα με το Basketball Sphere, ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της νέας πραγματικότητας αφορά το κόστος εξόδου από τη διοργάνωση. Η διοργανώτρια Αρχή έχει αποφασίσει να ανεβάσει αρκετά τη ρήτρα που θα πρέπει να καταβάλει κάθε ομάδα που έχει συμβόλαιο μαζί της.

Έτσι, από τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που είναι αυτή την στιγμή η σχετική ρήτρα, το ποσό το οποίο θα πρέπει να καταβάλει κάποια ομάδα για να αποχωρήσει από αυτή θα φτάσει σε πρώτο στάδιο στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Ενώ σε επόμενο στάδιο δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμη και τα 200 εκατομμύρια ευρώ!

Προφανώς και είναι μια κίνηση με την οποία η Εuroleague θέλει να διασφαλίσει τα συμφέροντά της. Κίνηση που ενδεχομένως να έρχεται και ως αντίδραση σε φημολογίες που είχαν κυκλοφορήσει με αφορμή τη Ρεάλ Μαδρίτης και ενδεχόμενη αποχώρησή της με προορισμό το NBA Europe…

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ