Η Mazda σχεδιάζει δύο ακόμα SUV για την Ευρώπη

Τα μεγάλoυ μεγέθους SUV CX-60 και CX-80 αναμένονται στη γηραιά ήπειρο σε διάστημα διετίας, αναλαμβάνοντας παράλληλα μαζί με την plug-in υβριδική έκδοση του ΜΧ-30 να δώσουν νέα ώθηση στα σχέδια εξηλεκτρισμού της ιαπωνικής φίρμας.

H ιαπωνική φίρμα ξεδιπλώνει τα σχέδιά της για τα επόμενα βήματά της στην ευρωπαϊκή αγορά όπου ξεκινώντας από το 2022 θα παρουσιάσει δύο νέα SUV που θα τοποθετηθούν στην κορυφή της γκάμας της και θα αξιοποιήσουν plug-in υβριδική τεχνολογία.

Βέβαια πριν από τα δύο SUV, τις συστάσεις για την plug-in υβριδική τεχνολογία δια χειρός Mazda θα αναλάβει να δώσει μια αντίστοιχη έκδοση του MX-30 το οποίο είναι ήδη γνωστό ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Η νέα έκδοσή του, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στις αρχές του 2022 αξιοποιώντας κινητήρα εσωτερικής καύσης σε επικουρικό ρόλο γεννήτριας-range extender.

Σε ό,τι αφορά τα δύο νέα SUV, CX-60 και CX-80 που θα ακολουθήσουν  από τα τέλη του 2022 και το 2023 αντίστοιχα, σύμφωνα με τις συστάσεις θα έχουν ως αφετηρία μια νέα μεταβλητή αρχιτεκτονική την οποία οι Ιάπωνες κωδικοποιούν ως «Large Product Group» και όπου θα βασιστεί μια σειρά νέων μοντέλων της Mazda με κατεύθυνση τις διεθνείς αγορές.

Από πλευράς κατηγορίας, το CX-60 θα αποτελεί ένα μεγάλου μεγέθους SUV που θα βρεθεί απέναντι από προτάσεις όπως τα Hyundai Santa Fe και VW Tiguan το οποίο θα διατεθεί και σε ακόμα μεγαλύτερη, επταθέσια έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά CX-80 και θα έχει ελαφρώς διαφορετικό χαρακτήρα.  Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τα δύο SUV θα πάρουν θέση στην κορυφή της ευρωπαϊκής γκάμας της Mazda ενώ μένει να αποδειχθεί τι μέλλει γενέσθαι με το CX-5 το οποίο επίσης αναμένει το διάδοχό του.

Όπως και να έχει τα δύο SUV θα αξιοποιήσουν δεδομένα plug-in υβριδική τεχνολογία που θα αναλάβει να τα δικαιώσει ενώπιον των ολοένα αυστηρότερων ευρωπαϊκών προδιαγραφών ρύπων.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι αντίστοιχες εκδόσεις θα συνδυάζουν ένα τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξουν και mild hybrid εξακύλινδρες εκδόσεις οι οποίες θα αξιοποιούν τους σε ευθεία διάταξη εξακύλινδρους Skyactiv-X συνδυαστικά με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Αυτό που επίσης έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι τα δύο SUV θα περιλαμβάνουν στην γκάμα τους και diesel έκδοση.

Επίσης, όπως αποκαλύπτει η Mazda τα CX-60 και 80 δεν θα περιοριστούν μόνο στην Ευρώπη καθώς θα λανσαριστούν και στην αμερικανική αγορά όπου, υπακούοντας στις ανάγκες της αγοράς, αναμένεται να έχουν ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις και να υιοθετήσουν τα διακριτικά CX-70 και CX-90.

Πλην των παραπάνω η Mazda επανέλαβε τον στόχο της να λανσάρει περισσότερα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα από το 2025 και εφεξής, εξελίσσοντας ήδη για αυτόν τον σκοπό μια νέα αντίστοιχων προδιαγραφών αρχιτεκτονική.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από