STOIXIMAN SUPERLEAGUE
Ο Μιγκέλ Άνχελ Γκερέρο ανήρτησε φωτογραφία που δείχνει τον ίδιο και τη σύντροφό του να κάνουν βόλτα στο Μοναστηράκι.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, ο Μιγκέλ Άνχελ Γκερέρο, «ξέκλεψε» λίγο χρόνο για να γνωρίσει την Αθήνα, αναρτώντας και σχετική φωτογραφία στο λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram.
Ο 28χρονος Ισπανός επιθετικός, ο οποίος μέχρι πρότινος άνηκε στη Λεγανές, πόσταρε το μεσημέρι της Δευτέρας (30/07) μια φωτογραφία που δείχνει εκείνον και τη σύντροφό του να βγάζουν selfie στο Μοναστηράκι.
Δείτε την ανάρτηση του 28χρονου:
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από