Ο 20χρονος Ιβοριανός μέσος αναμένεται να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει τετραετές συμβόλαιο, αποτελώντας το δεύτερο φετινό μεταγραφικό απόκτημα των «κιτρινόμαυρων».
Τα τυπικά απομένουν μόνο προκειμένου ο Ντιαλό Σανούσι να αποτελέσει τη δεύτερη κίνηση του Άρη για τη μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού. Ο 20χρονος Ιβοριανός βρίσκεται ήδη στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται αύριο (29/6) να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
Ο ποδοσφαιριστής ταξίδεψε στην Ελλάδα μία μέρα νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν, ενώ, αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας. Πρόκειται για μια κίνηση επένδυσης για το μέλλον, καθώς οι «κιτρινόμαυροι» θεωρούν ότι πρόκειται για ιδιαίτερα εξελίξιμο ποδοσφαιριστή.
Διαβάστε επίσης: Η ΑΕΚ έκλεισε ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ελληνικού μπάσκετ: Στα κιτρινόμαυρα ο Βασίλης Χαρτώνας
Εκτός από τον Σανούσι, οι άνθρωποι του Άρη βρίσκονται σε επαφές για την ολοκλήρωση και άλλων μεταγραφικών κινήσεων, ενώ προτεραιότητα αποτελεί η απόκτηση ενός κεντρικού αμυντικού και ενός αριστερού μπακ.