STOIXIMAN SUPERLEAGUE
Η ανάρτηση για τη μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση στην Ελλάδα.
Εννιά χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την μεγαλειώδη κάθοδο των οπαδών του Άρη στο ΟΑΚΑ. Στις 24 Απριλίου του 2010 ένα κιτρινόμαυρο «τσουνάμι» γέμισε την εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Αθηνών.
Η ΠΑΕ Άρης με ανάρτηση στους λογαριασμούς της στα σόσιαλ μίντια, αναφέρθηκε στην μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση στην Ελλάδα.
«24.04.2010. Σαν σήμερα, η μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση όλων των εποχών στην Ελλάδα. Μέχρι την επόμενη… Και θα είναι πάλι δική μας!», ανέφερε χαρακτηριστικά.
MUST READ
Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από