Οι «κιτρινόμαυροι» βρίσκονται σε προχωρημένες επαφές με ξένο στόπερ και μέσα στις επόμενες μέρες είναι πιθανό να σημειωθούν εξελίξεις και ο ποδοσφαιριστής να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη.
Ο Άρης ήρθε σε συμφωνία με τη Γουότφορντ για την απόκτηση του Τομ Ντέλε Μπασίρου και ο 20χρονος Ιβοριανός μέσος, Ντιαλό Σανούσι θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας, ενώ φαίνεται ότι η επόμενη κίνηση ενίσχυσης του θα αφορά το κέντρο της άμυνας.
Οι «κιτρινόμαυροι» βρίσκονται σε προχωρημένες επαφές με ξένο στόπερ και με την ομάδα του, ενώ έχουν καταθέσει, σύμφωνα με πληροφορίες και πρόταση για την απόκτηση του.
Διαβάστε επίσης: Ο Νταβίντ Κάρμο ξανά στον Ολυμπιακό: Έρχεται και υπογράφει
Δεν αποκλείεται, μάλιστα, μέσα στις επόμενες μέρες να σημειωθούν εξελίξεις και αν όλα κυλήσουν ομαλά, ο ποδοσφαιριστής να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει συμβόλαιο.
Ανεξάρτητα, πάντως, από την εξέλιξη που θα έχει η υπόθεση της παραμονής του Ρόουζ, ο Άρης θα κινηθεί και για δεύτερο κεντρικό αμυντικό.
Οι άνθρωποι των «κιτρινόμαυρων», τέλος, έχουν ξεχωρίσει τις περιπτώσεις τριών αριστερών μπακ και αναμένεται να κάνουν το επόμενο διάστημα την τελική τους επιλογή.