
Τη Δευτέρα ο Κάρμο επιστρέφει στην Ελλάδα και πιάνει δουλειά. Ο Μεντιλίμπαρ τον περιμένει στην προετοιμασία και για... μόνιμη εγκατάσταση.
Μόνο τα τυπικά απομένουν πλέον για να ολοκληρωθεί και επίσημα η μεγάλη επιστροφή του Νταβίντ Κάρμο στον Ολυμπιακό. Ο 26χρονος διεθνής Ανγκολέζος κεντρικός αμυντικός αναμένεται στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/6, 05:10), μέσω πτήσης από τη Λισαβόνα, προκειμένου να πιάσει ξανά Λιμάνι.
Μετά το περσινό του πέρασμα από την Οβιέδο με τη μορφή δανεισμού, ο Κάρμο ανυπομονούσε να φορέσει ξανά τα ερυθρόλευκα. Η «χρυσή τομή» ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Νότιγχαμ Φόρεστ έχει ήδη βρεθεί, διασφαλίζοντας την παραμονή του παίκτη στον Πειραιά για τα επόμενα χρόνια. Οι όροι του συμβολαίου του έχουν διευθετηθεί πλήρως, ανοίγοντας τον δρόμο για την άμεση ενσωμάτωσή του στο ρόστερ.
Ο 26χρονος στόπερ έρχεται με ξεκάθαρο σκοπό να αποτελέσει και πάλι τον βασικό πυλώνα της ανασταλτικής λειτουργίας των Πειραιωτών. Πρόκειται για μια εξέλιξη που επιθυμούσαν διακαώς τόσο ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής, όσο και ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ. Ο τεχνικός του Ολυμπιακού μάλιστα, σε προσωπική συνομιλία που είχε με τον παίκτη, του ζήτησε με θέρμη να γυρίσει.
Κατά την προηγούμενη, σχεδόν 18μηνη θητεία του στον Ολυμπιακό, ο Ανγκολέζος αμυντικός κατέγραψε έναν εξαιρετικό απολογισμό. Αγωνίστηκε σε 54 αναμετρήσεις. Σημείωσε 1 γκολ. Κυρίως, όμως, συνέδεσε το όνομά του με την ιστορική κατάκτηση του Conference League, καθώς και με ένα νταμπλ.
Πλέον, ο Νταβίντ Κάρμο επιστρέφει σε ένα γνώριμο και ιδανικό για εκείνον περιβάλλον. Στόχος του είναι να ηγηθεί εκ νέου της ερυθρόλευκης άμυνας, βρίσκοντας τις κατάλληλες συνθήκες για να αναδείξει για άλλη μια φορά όλες τις πτυχές του ταλέντου του.



















