Τέμπη: Όλη η κατάθεση του επιθεωρητή Νικολάου – Επιρρίπτει ευθύνες στον νεκρό μηχανοδηγό και τον απογευματινό σταθμάρχη

Ο επιθεωρητής, αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι δεν είχε ενημέρωση αν στις 28 Φεβρουαρίου 2023, υπήρχε πρόβλημα στη φωτεινή σηματοδότηση.

Μία εβδομάδα μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, με 57 ανθρώπους, γίνεται όλο και πιο φανερή η προσπάθεια να περιοριστούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι ευθύνες, την ώρα που ο κόσμος με – καθημερινές – μαζικές κινητοποιήσεις, λέει ότι επρόκειτο για προδιαγεγραμμένο έγκλημα στις ράγες της ιδιωτικοποίησης.

Η συζήτηση για το πώς έγινε το δυστύχημα τη νύχτα της Τρίτης 28ης Φεβρουαρίου, συνεχίζεται, και εκτός από τον μοιραίο σταθμάρχη, στο κάδρο μπαίνουν, ο επιθεωρητής που τον τοποθέτησε στην καίρια θέση και ο απογευματινός σταθμάρχης, με φόντο τις πληροφορίες ότι αναμένονται διώξεις εις βάρος ακόμη τριών προσώπων για ίδια ή «συναφή αδικήματα”.

«Δεν ξέρω αν υπήρχε πρόβλημα στη φωτοσήμανση»

Έτσι, μετά τους διαλόγους του σταθμάρχη από το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, πριν και μετά τη σύγκρουση των τρένων, διέρρευσε και η κατάθεση  που έδωσε στις 2 το μεσημέρι της 3ης Μαρτίου στην ανακρίτρια Λάρισας ο 63χρόνος επιθεωρητής Δημήτριος Νικολάου, ο οποίος μοιράζει ευθύνες και στον σταθμάρχη της απογευματινής βάρδιας και στον νεκρό μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Ο εν λόγω επιθεωρητής υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά το δυστύχημα πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα γιατί «είχε πρόβλημα με τη μέση του».

Ο επιθεωρητής, αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι δεν είχε ενημέρωση αν στις 28 Φεβρουαρίου 2023, υπήρχε πρόβλημα στη φωτεινή σηματοδότηση. Ο ίδιος ανέφερε ότι επί σειρά ετών «και στην άνοδο και στην κάθοδο δε λειτουργούσαν τα φώτοσήματα, ήταν μονίμως κόκκινα. Άρα για να αναχωρήσει κάθε αμαξοστοιχία, έπρεπε να επιδοθεί από τον σταθμάρχη στον εκάστοτε μηχανοδηγό υπόδειγμα ειδοποίησης 1001. Από τα μέσα Νοεμβρίου του 2022 παραδόθηκε από τις εταιρείες ΕΡΓΟΣΕ και ΆΛΣΤΟΝ η φωτεινή σηματοδότηση αλλά κάποιες στιγμές παρουσίαζε προβλήματα».

Τα ρίχνει σε σταθμάρχες και  νεκρό μηχανοδηγό

Παράλληλα επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη της απογευματινής βάρδιας και στον νεκρό μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας.  «Ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός Κουτσούμπας Γεώργιος, απ’ όσο γνωρίζω το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα», είπε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από