Τσαλδάρης: «Αυτό είναι το πλάνο των Ακαδημιών του Ολυμπιακού»

Τσαλδάρης: «Αυτό είναι το πλάνο των Ακαδημιών του Ολυμπιακού»

Ο Δημήτρης Τσαλδάρης άνοιξε την καρδιά του και αναφέρθηκε στα πάντα σχετικά με την παραγωγή ταλέντων των Πειραιωτών, την αναπτυξιακή ομάδα, τον Ποκουσέφσκι, τα νέα παιδιά και το σκεπτικό της ανάπτυξης των αθλητών μέσω των Ερυθρόλευκων

Τα τελευταία χρόνια είναι ξεκάθαρο. Ο Ολυμπιακός νοιάζεται για την επόμενη του μέρα. Κοιτάει τις Ακαδημίες του, τις εμπλουτίζει, τους δίνει τα πάντα για να μπορέσουν σιγά σιγά να παράγουν ταλέντα και για τον ίδιο αλλά και για το ελληνικό μπάσκετ.

Η φετινή σεζόν, η οποία τελείωσε χτες οριστικά μετά την… παρέμβαση της ΕΟΚ, έλαβε τέλος. Ήταν όμως ιδιαίτερη για τον Ολυμπιακό. Η εφηβική του ομάδα έμοιαζε λες και πήρε προαγωγή. Οι νεαροί Ερυθρόλευκοι μαζί με μπαρουτοκαπνισμένους παίκτες, δημιούργησαν την αναπτυξιακή ομάδα των Πειραιωτών, η οποία έδωσε άλλη αίγλη στην Α2. Όλοι για τον Ολυμπιακό Β’ μιλούσαν. Και ίσως οι περισσότεροι το πώς θα νικήσουν αυτήν την ομάδα έψαχναν. Λογικό…

Μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο όμως, οι πρόεδροι της ομάδας ανέθεσαν στον Δημήτρη Τσαλδάρη αυτό το δύσκολο φορτίο.

Ο 40χρονος τεχνικός όντας ήδη μία χρονιά στις Ακαδημίες του Ολυμπιακού, έπρεπε να σηκώσει στους ώμους του αυτό το εγχείρημα  και μαζί με τους υπόλοιπους συνεργάτες του (Νίκο Μπάρλο και Αντώνη Κουρμούλη), να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά να εξελιχθούν. Παράλληλα να διατηρήσουν την ομάδα στην Α2, να παλέψουν για την άνοδο (και ας μην την χρησιμοποιούσε ποτέ η πρώτη ομάδα) και να παίξουν το καλύτερο μπάσκετ που γίνεται.

Ο Δημήτρης Τσαλδάρης άνοιξε την καρδιά του στην διαδικτυακή εκπομπή «Μιλάμε για μπάσκετ» με τον Τόλη Λεούση και τον Γιώργο Κογκαλίδη.

Μίλησε για την φετινή πορεία και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, για το εάν μπορούν να παραχθούν νέα ταλέντα, την δυσκολία της Α2, τον Αλεξέι Ποκουσέφσκι και τους υπόλοιπους μικρούς της αναπτυξιακής ομάδας, το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ και το πόσο τα παιδιά και οι γονείς τους επηρεάζουν.

Μία όμορφη κουβέντα που συμμετείχε και ο Σπύρος Διαμαντόπουλος, ο οποίος φέτος αγωνίστηκε στο Κουκάκι στην Β ΕΣΚΑ, και γνωρίζει άπταιστα τι εστί Α2 παίζοντας για χρόνια τον Αμύντα και νωρίτερα στην Κηφισιά (συμπαίκτες με τον Τσαλδάρη όταν αυτή συμμετείχε στα μεγάλα σαλόνια).

Ο Δημήτρης Τσαλδάρης μίλησε για:

Για την πρώτη του χρονιά στην Α2: «Ολοι στην ομάδα θέλαμε να συνεχιστεί το πρωτάθλημα. Από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο. Τους παίκτες τους προπονητές και την διοίκηση. Σαφώς και προέχει η ασφάλεια των αθλητών και σε τέτοιες εποχές όπως αυτή που περνάμε η ασφάλεια είναι το νούμερο ένα οπότε θα πρέπει και εμείς να προσαρμοστούμε και να δούμε τα δεδομένα με μια άλλη ματιά. Από την μεριά μας θέλαμε να συνεχιστεί το πρωτάθλημα και ήμασταν έτοιμοι για αυτό».

Για την σεζόν της αναπτυξιακής ομάδας: «Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να κάνει κάτι που άλλες ομάδες της Ευρώπης έχουν πολλά χρόνια πριν στο πρόγραμμα τους, δηλαδή να έχει μια δεύτερη ομάδα. Το πλάνο ήταν κάποια παιδιά που ήταν στην Ακαδημία μας και η ομάδα αυτή να πλαισιωθεί από κάποια έμπειρα παιδιά και να παίξει στο πρωτάθλημα. Σκοπός ήταν οι νεαροί να βρουν αγωνιστικά λεπτά να βελτιωθουν και να προετοιμαστουν για το επόμενο βήμα της καριέρας τους οποιο και αν είναι αυτό. Μέσα στην χρόνια είδαμε πολύ ενθαρρυντικά μηνύματα που βγήκαν μπροστά χωρίς να θέλω να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά. Πήραν ευκαιρίες και έδειξαν ότι μπορούν. Σίγουρα υπήρχαν σταθερές και παιδιά που πρόσφεραν κάτι παραπάνω. Αλλά το ενθαρρυντικό ήταν ότι όσοι πέρασαν στο γήπεδο έδειξαν ότι μπορούν και το θέλουν. Και είναι εδώ για να διεκδικήσουν το καλύτερο τους μέλλον».

Για το ποσο δύσκολο ήταν να ενταχθούν οι παίκτες της εφηβικής ομάδας σε μια ομάδα Α2: «Ήταν λες και δύο πρότζεκτ τα έβαζες σε ένα. Από τη μια είχαμε παιδιά που έπρεπε να τα κάνουμε καλύτερους και να τα βάλουμε στο γήπεδο και ουσιαστικά να παίξουν, και από την άλλη να βγάλουμε μια ομάδα που πρέπει να κερδίζει. Αυτό στο παγκόσμιο μπάσκετ είναι πολύ δύσκολο να συμβεί. Δηλαδή να έχεις και νέους να κερδίζουν και να μαθαίνουν από τα λάθη τους καθημερινά. Θεωρώ ότι μέχρι στιγμής το είχαμε καταφέρει. Δεν κάναμε μαγικά. Αυτό ήταν ξεκάθαρα λόγω της ομαδικης προσπάθειας. Και όλο αυτό το πρότζεκτ είχε την υποστήριξη του Ολυμπιακού. Σίγουρα στην αρχή ήταν δύσκολο γιατί τα φώτα ηταν στραμμένα αναγκαστικά επάνω μας. Περίμεναν όλοι ότι τα παιδιά θα μπουν από νωρίς και θα παίξουν οι μικροί. Γνωρίζοντας ότι πόσο ανταγωνιστικό και τι κινδύνους κρυβει η Α2 θα χρειαστεί ένα χρονικό διάστημα για να μπουν αυτά τα παιδιά και να ενσωματωθούν σωματικά και πνευματικά σε αυτές τις καταστάσεις. Συνδυάστε ότι η ομάδα είχε το -6 οπότε το ρίσκο που έπρεπε να πάρουμε ήταν πολύ προσεγμένο και έπρεπε να είμαστε σίγουροι για το πότε θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα μέχρι να φύγει το βάρος από πάνω μας και να πάμε στην κατεύθυνση που θέλαμε».

Για το αν υπάρχει υλικό που θα δημιουργήσει προσδοκίες: «Σίγουρα καποια παιδιά υπάρχουν άλλα δεν είναι τα πράγματα όπως παλιά. Τα παιδιά όμως δεν είναι τόσο διψασμένα όσο ήταν παλιά, όπως ήταν η γενιά μου αλλά υπάρχουν σπουδαία ταλέντα και παιδιά που ξεχωρίζουν. Έρχονται καλές φουρνιες από πίσω πιστεύω. Με ότι έχει συμβεί τώρα είναι η ευκαιρία και πρόκληση για αυτά τα παιδιά να αντέξουν για να αξίζουν να παίξουν στο υψηλότερο επίπεδο».

Για το αν έχει βελτιωθεί το μπάσκετ πλέον σε σχέση με τη εποχή του: «Οι ανέσεις είναι διαφορετικές πλέον. Τα social media, η διαδικασία, το βίντεο σου δίνουν την άνεση να βελτιωθείς. Συν τις άλλοις μπορείς τώρα να δεις ένα ματς από την Καστοριά. Η φύση πλέον έτσι θα φέρνει. Η διαδικασία και το βίντεο τα κάνει πιο εύκολα. Πλέον η τεχνολογία τα κάνει όλα εύκολα. Να δεις ένα ματς στην επαρχία την επόμενη μέρα στο βίντεο ή ακόμα και Live».

Το πλάνο της Ακαδημίας του Ολυμπιακού : «Γίνεται μια προσπάθεια. Σίγουρα έχουμε σε όλες τις ηλικίες κάποια ταλαντούχα παιδιά αλλά σε αυτές τις ηλικίες όταν μιλάμε για αναπτυξιακό μπάσκετ δεν μπορείς να προδικασεις ούτε και να βάλεις ταμπέλες. Αυτό πιστεύω εγώ. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τους διδάξεις πως μπορούν να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Ώστε να κερδίζουν τα πάντα και μέσα στο γήπεδο να χτίζουν το τεχνικό τους κομμάτι. Στην Ακαδημία μας αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι ξεκινώντας από το baby Basket που λέμε είναι να μαθαίνουμε τα παιδιά, βημα βήμα, στάδιο στάδιο και ανάλογα την ηλικία να μαθαίνουν τα βασικά. Ουσιαστικά αυτή είναι και η πυραμίδα. Έτσι θα χτιστει όλος ο παίκτης.

Έτσι προσπαθούμε να χτίσουμε και όσο ανεβαίνουμε να τους προσθέτουμε στοιχεία και να τους εμπλουτίζουμε στοιχεία. Δηλαδή κάποια από αυτά είναι το πως θέλουμε να παίζουν οι ομάδες μας και την ταυτότητα και προσθέτοντας όπως σου είπα και τις αξίες και την σημαντικότητα του σχολείου και του πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση για το μέλλον τους και προσπαθούμε να προετοιμασουμε τα παιδιά για όταν φύγουν από εμάς να μπορούν να σταθούν σε οποιοδήποτε επίπεδο υπαγορεύει το μπασκετικό τους ταλέντο».

Για τους γονείς των παιδιών και το πόσο κακό κάνουν με την εμπλοκή τους: «Είναι πολύ δύσκολο κομμάτι αυτό. Καταλαβαίνω τις αγωνίες τους όμως από την άλλη δεν μπορείς να κάνεις και κάτι. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τους ακούμε και να τους καταλαβαίνουμε αλλα πρέπει να ακολουθήσουμε την δική μας διαδικασία. Αυτή που έχουμε αποφασίσει και χαράξει και τον τρόπο που θέλουμε να λειτουργήσει η Ακαδημία μας. Οι γονείς είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο. Έχουν γραφτεί αναλύσεις και αναλύσεις

Εμείς σαν ακαδημία και λόγω της κατάστασης είχαμε μία ονλάιν συνεδρία για το ρόλο του γονιού για το πως θα πρέπει να συμπαραστέκεται στα παιδιά του. Το πως θα πρέπει να είναι δίπλα στα παιδιά του, στους υπόλοιπους γονείς.

Είναι ένα κομμάτι που προσπαθούμε να δώσουμε στον γονιό να καταλάβει ότι είμαστε συμπαίκτες με τον γονιό για το καλύτερο του παιδιού του».

Για την συνεργασία του Ολυμπιακού με τα εκπαιδευτήρια Saint Paul: «Είναι κάτι που ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη. Νομίζω ότι οι περισσότεροι που είναι γονείς και ασχολούνται με την εκπαίδευση ξέρουν τι εστί Saint Paul. Είναι ένα από τα παλαιότερα και καλύτερα σχολεία στην Ελλάδα. Εχουμε ρίξει τεράστια βαρύτητα στο κομμάτι της εκπαίδευσης. Θέλουμε το παιδί όχι μόνο να παίζει μπάσκετ αλλά να είναι και ολοκληρωμένο ως προσωπικότητα. Κάναμε μία συνεργασία. Κάποια παιδιά τα στείλαμε εκεί γιατί έχουμε τις υποτροφίες. Είναι σημαντική και δουλεύουμε ώστε τα παιδιά να έχουμε καλούς παίκτες και ανθρώπους».

Για τη νέα φουρνιά και το πώς βλέπει το ταλέντο μικρές ηλικίες των Ακαδημιών: «Σίγουρα ο στόχος μας είναι κάποια από τα νέα παιδιά να μπορέσουν να φορέσουν την φανέλα της πρώτης ομάδας.

Να καθιερωθεί στην ομάδα και να είναι franchise παίκτης του Ολυμπιακού. δεν θέλω να αναφέρομαι προσωπικά αλλά κανείς δεν έχει την κρυστάλλινη μπάλα. Ακούγεται διπλωματικό αλλά δεν ξέρουμε ποιος θα παίξει. Σίγουρα έχουμε κάποιος παίκτες που έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά αλλά είναι ξεκάθαρα στην δική τους ευχέρεια. Γιατί έχουν όλο0υς τους πόρους, τα γήπεδα και να δουλέψουν και να αναπτύξουν το ταλέντο και την προσωπικότητά τους για να παίξουν».

Για τον Θωμά Ζευγαρά: «Ηταν ένα προϊόν της Ακαδημίας και αυτός. Ηρθε από την Καρδίτσα και τελείωσε φέτος το εφηβικό. Στην προετοιμασία αποφασίσαμε να τον δώσουμε δανεικό για να μπορέσει να έχει περισσότερες ευκαιρίες για να παίξεις γιατί έτσι όπως είχαμε στήσει την ομάδα δεν θα είχε τις ευκαιρίες που θα ήθελε. Οπότε καλό για αυτόν, θα πάρει την μόρφωση την εκπαίδευση και να πάρει όσα γίνεται το ελληνικό μπάσκετ από αυτόν».


Για τον Αλεξέι Ποκουσέφσκι: «Είναι κάτι που εμφανίζεται στο μπάσκετ κάθε 15-20 χρόνια, όπως λέγεται για τέτοιες περιπτώσεις είναι μαύρος κύκνος. Με την καλή έννοια και όχι την κακή. Τέτοιοι παίκτες κάνουν καριέρα. Είναι στο χέρι τους. Ουτε στο δικό μου και στο δικό σου. Έτσι έχω μάθει προσωπικά».

Για το ποια είναι η θέση του Ποκουσέφσκι: «Είναι στην περιφέρεια. Δηλαδή το dna του παιδιού είναι περιφερειακού παικτης. Δεν είναι να παίξει 4άρι ή 5άρι. Ολο το στήσιμό του πέρα από το κορμί είναι περιφερειακού παίκτη. Είναι ένας παίκτης που θα παίξει πικ εν ρολ, θα βγει να σουτάρει,θα διαβάσει πάσες. Για μένα εκεί είναι η θέση του. Στην περιφέρεια. Δεν είναι εύκολο να τον ακούσει το κορμί του. Σίγουρα. Γιατί τεχνικά μιλώντας ένα κορμί 2,13μ να κάνει αυτά τα πράγματα σε υψηλό επίπεδο, πόσω μάλλον για το ΝΒΑ.

Αλλά μέσα από αυτό, ένας παίκτης μαθαίνει να έχει τις… άμυνές του. Από τη μία είναι προτέρημα ότι μπορεί να εκτελέσει από ψηλά, από την άλλη μαθαίνει από μικρός να κρύβεται από τα χαρακτηριστικά του για να προφυλάσσεται».

Για τον λόγο που δεν βγαίνουν παιδιά για την πρώτη ομάδα: «Δεν είναι εύκολο να είσαι Ολυμπιακός, να έχεις μία παραγωγική διαδικασία και να κοιτάς να πρωταγωνιστείς. Είναι δύσκολο να παίζεις στην Ευρωλίγκα και να βάζεις και παιδιά να παίζουν. Αυτό γίνεται μία φορά στο τόσο. Αυτό το έκανε η Ρεάλ Μαδρίτης και με τον Ντόντσιτς. Αυτό που μπορώ εγώ να πω για την ομάδα, στην οποία είμαι από πέρσι, παιδιά της εφηβικής ομάδας, είναι μέλη της πρώτης κάνοντας προπονήσεις μαζί της. Δηλαδή δεν είχαν ουσιαστικό ρόλο, όμως ήταν στην προπονήσεις, είχαν ρόλο και έπαιρναν εμπειρίες».

Για το πλάνο των Ακαδημιών σχετικά με τα παιδιά που έρχονται από την επαρχεία και τις «μεταγραφές»: «Έχουμε μία λογική. Δεν θα πάμε να πάρουμε όλα τα παιδιά αλλά αυτό που θα κάνουμε είναι να δούμε στοιχεία ιδίοις όμμασι, ότι υπάρχει μία προοπτική αυτά τα παιδιά να κάνουν  κάτι καλό. Δεν μπορείς να πεις ότι εγώ τον παίρνω αυτόν και θα γίνει πρωταγωνιστής. Βλέπουμε την πρώτη ύλη και μετά λέμε ότι ίσως αξίζει αυτόν τον κόπο. και ουσιαστικά κάποια παιδιά τα ενσωματώνουμε στην οικογένεια αυτή και τους δίνουμε τους πόρους γήπεδα και προπονήσεις να πάρουμε ότι καλύτερα μπορούμε να πάρουμε από αυτά τα παιδιά».

Για το πως γίνεται αυτή η αξιολόγηση στο… παιδομάζωμα στις Ακαδημίες: «Η λογική είναι ότι οι καλοί δεν χάνονται. Αν είναι καλοί παίκτες, οι καλοί παίκτες δεν είναι να πας στην επαρχεία και να το πάρεις. Η λογική είναι να ταιριάζει στον χαρακτήρα, να είναι καλά παιδιά να είναι καλοί συμπαίκτες ΝΑ έχουν μάθει να συνεργάζονται και να ταιριάσουν στην ιδιοσυγκρασία αυτής της ομάδας και μελλοντικά να δούμε εάν θα μπορέσουν να στελεχώσουν την ομάδα μας ή τις υπόλοιπες ομάδες του μπάσκετ».

Για το αν τα νέα παιδιά είναι… τεμπέληδες: «Οι εποχές έχουν αλλάξει και πρέπει να προσδιορίσουμε πάλι τι εννοεί όταν λέει ένα παιδί πως δουλεύει. Το ότι δουλεύεις είναι κάτι διαφορετικό όταν έπαιζα εγώ μπάσκετ είναι διαφορετικό. Αυτό το κομμάτι μπορείς να ρωτήσεις ένα παιδί και να σου πει δουλεύω στο 100%. θεωρώ ότι έχουν αλλάξει καταστάσεις, τα τωρινά παιδιά δουλεύουν πολύ διαφορετικά από τα προηγούμενα χρόνια. Παρόλα αυτά βλέπεις παιδιά τα οποία θέλουν να διακριθούν. το βλέπεις στα μάτια τους. Είναι εκεί για να πληρώσουν το τίμημα.

Θα πρέπει το παιδί πρώτα να το αγαπήσει το άθλημα και να το αγαπήσει μόνο του. Αν το κάνει κάποιος, με το στανιό να παίξει, τότε θα οδηγηθεί σε αυτό που είπα πριν. Θα πει ως εδώ και δεν θα συνεχίσει. Για μένα το πρώτο και πιο σημαντικό είναι από μικρό να αγαπήσει την διαδικασία. Να πάρει την μπάλα και να πάει να σουτάρει. Να δει αν του αρέσει και αν συμβαίνει αυτό από μονος του θα μπει σε άλλη διαδικασία. ΘΑ το ζητήσει από μόνος του. Συναντάμε φαινόμενα που με το ζόρι κάποιος να παίξει και να διακριθεί. Λάθος που θα το οδηγήσει μακριά από το μπάσκετ. Θα σου λέει μπάσκετ και θα σου απαντάει τένις».

Για το γεγονός ότι στους νέους δεν μαθαίνονται τα βασικά και το αποτέλεσμα είναι ο αυτοσκοπός: «Αυτό που λες είναι το πιο σημαντικό. Η νίκη δεν είναι αυτοσκοπός. Είσαι εδώ για να μάθεις. Είσαι εδώ για να αγαπήσεις το παιχνίδι. Από μικρές ηλικίες θα πρέπει δυστυχώς πλέον να αλλάξει η διαδικασία και πάνω από όλα ο τρόπος σκέψης. Θα απαιτηθεί αν είναι πρωταγωνιστές να παίξουν καλά και να κερδίσουν. Οχι από τα 12 ή 11 αλλά από τα 15 και 16 και μετά πρέπει να μπαίνει σταδιακά στην διαδικασία.

Από την μεριά μας βάζουμε τα παιδιά σε μία διαδικασία εκμάθησης και όχι να παίζουν και του πως είναι ο… πρωταθλητισμός. Αυτό όμως που θέλουμε να κάνουμε είναι να συμβαίνει αυτό λίγο πριν βγουν από την Ακαδημία. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να μάθουν να συνεργάζονται και μετά θέλουμε να είναι ανταγωνιστικοί. Στο κομμάτι όμως το ηλικιακό, παιδοέφηβοι και μετά.

Η Ευρωλίγκα έχει ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα, στο οποίο μπορεί ο καθένας να επιμορφωθεί και να πάρει ακαδημαϊκές γνώσεις γιατί το προιον πια είναι μπίζενες και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μπίζνες. Παίρνει κάποια στελέχη, τα επιμορφώνει και μπορούν να βγουν την επόμενη μέρα».

Για τον Λευτέρη Μαντζούκα: «Είναι ένα πολύ ταλαντούχο παιδί. Έχει ξεχωρίσει στην ηλικία του και τις εθνικές ομάδες. Δείχνει ότι έχει πολύ καλά στοιχεία. Από τεχνικής άποψης ένα παιδί που μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα στο γήπεδα. Μπορεί να παίξει παραπάνω από δύο θέσεις, μπορεί να σουτάρει και να ντριπλάρει καλά. Έχει όλα τα στοιχεία. Είναι από τα παιδιά που στην ηλικία του ξεχωρίζει και έχει κάνει καλές εμφανίσεις με την ομάδα του Προμηθέα και δείχνει ότι μπορεί να γίνει κεφάλαιο στο ελληνικό μπάσκετ».

Για τον Ιωσήφ Κολοβέρο: «Δύο χρόνια που ουσιαστικά έχουμε πάρει μέρος στο Next Generation στην Ευρωλίγκα έχουν ξεχωρίσει παιδιά. Φέτος σχετικά με το βαθμολογικό κομμάτι δεν μπορούσαμε να ματσάρουμε το αθλητικό κομμάτι. Ξεχώρισαν παιδιά είθχαν καλά παιχνίδια και νούμερα και έρχεται αυτό σε αυτό που είπαμε. Ο Ιωσήφ έκανε εξαιρετικό τουρνουά.

Είναι σοβαρό παιδί, ταλαντούχο. Μπορεί κάποιος να πει σε μία γενική κουβέντα, μπορεί να πει σε ένα παιδί ότι είσαι κοντός;

Αυτό που λέω σε παίκτες και παιδιά στην ακαδημία μας, όποια και αν είναι η ικανότητά τους, είναι το να μην αφήσεις κανέναν να σου πει ότι δεν μπορείς. Είναι ο περιορισμός στο ύψος σου, μην αφήσεις κανένα να σου πει. το έχει δείξει η φύση και θα σε πάει εκεί που πρέπει να πας».

Για το τι γινόταν στις Ακαδημίες εν μέσω καραντίνας: «Κρατάμε επαφή με όλα τα παιδιά μέσω της τεχνολογίας. Να τους δούμε και να πούμε δυο κουβέντες γιατί είναι αυτό που λέμε ότι αν κάνουμε προπόνηση στο σπίτι είναι ποιος θα πληρώσει τις ζημιές. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε να κρατάμε την επαφή και παράλληλα έχουμε κάνει τα πλάνα μας, έχουμε τα σχέδιά μας και κοιτάμε τι κατευθύνσεις θα έχει η επόμενη μέρα».

 

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ