Η ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟΚ τίμησε τη μνήνη των 6 οπαδών (vid)

Η ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟΚ τίμησε τη μνήνη των 6 οπαδών (vid)

Οι «ασπρόμαυροι» δεν ξέχασαν τους αδικοχαμένους οπαδούς τους.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Τη μνήμη των έξι οπαδών του ΠΑΟΚ, που σκοτώθηκαν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στα Τέμπη στις 4 Οκτωβρίου του 1999, τίμησαν οι παίκτες και οι άνθρωποι της ομάδας μπάσκετ.

Πριν το τζάμπολ στο παιχνίδι με το Λαύριο, οι «ασπρόμαυροι» πήγαν μπροστά στο πανό με τις προσωπογραφίες των έξι και άφησαν στεφάνια.

Ήταν μία από τις πιο δυνατές στιγμές της αναμέτρησης, αφού η οικογένεια του Δικεφάλου τιμά κάθε χρόνο τα αδικοχαμένη μέλη της.

Δείτε το βίντεο:

 

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ