ΑΕΚ : Ρεπό και εκδρομή (pics)

ΑΕΚ : Ρεπό και εκδρομή (pics)

Το πρώτο τους ρεπό επί σερβικού εδάφους πήραν οι παίκτες της ΑΕΚ και το συνδύασαν με εκδρομή και γεύμα σε ένα όμορφο χωριό κοντά στο Ζλάτιμπορ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Μετά από πέντε μέρες δουλειάς στο Ζλάτιμπορ, έφτασε η ώρα για λίγη ξεκούραση στην ΑΕΚ. Τη Δευτέρα ο Λούκα Μπάνκι δεν είχε προγραμματίσει προπόνηση κι έτσι δόθηκε η ευκαιρία στην αποστολή να πάει μια μικρή εκδρομή για να γνωρίσει το μέρος.

Πήγαν λοιπόν όλοι μαζί στο παραδοσιακό μεσαιωνικό χωριό Σιρογκόινο, που βρίσκεται σε απόσταση 26 χιλιομέτρων από το Ζλάτιμπορ και μετά από μια μικρή βόλτα, γευμάτισαν σε ένα όμορφο εστιατόριο. Οι φωτογραφίες μας βάζουν λίγο στο κλίμα της εκδρομής.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ