
Η Φενέρμπαχτσε ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Κεμ Μπιρτς - Προ των πύλων η ενεργοποίηση της «βόμβας» από τον Άρη Betsson
Ο Κεμ Μπιρτς αποτελεί και τυπικά παρελθόν από τη Φενέρμπαχτσε και πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα από τον Άρη Betsson.
Ύστερα από δύο σεζόν παρουσίας του στην ομάδα της Φενέρμπαχτσε, η τουρκική ομάδα γνωστοποίησε το τέλος της συνεργασίας της με τον Καναδό σέντερ. Μαζί της κατέκτησε τόσο τη Euroleague το 2025, όσο και το εγχώριο πρωτάθλημα τα τελευταία δύο χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Το depth chart και οι επόμενες κινήσεις των Χιτ μετά την απόκτηση του Αντετοκούνμπο
Ο Μπιρτς θα ανακοινωθεί άμεσα από την ομάδα της Θεσσαλονίκης τις επόμενες ώρες, καθώς τη νέα σεζόν θα φοράει τη φανέλα του Άρη Betsson.
Fenerbahçe Beko, Khem Birch ile yollarını ayırdı. pic.twitter.com/G0Zb8JZyYC
— Fener (@Fener) June 23, 2026
Υπενθυμίζεται πως τελευταία παρουσία του στο πρωτάθλημα της Stoiximan GBL ήταν τη σεζόν 2016-17 με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Εκεί είχε και για συμπαίκτη τον Βασίλη Σπανούλη, δηλαδή τον νέο προπονητή της ομάδας μπάσκετ του Άρη, με τον οποίο θα συνεργαστεί εκ νέου.
Αξίζει να σημειωθεί πως η σύζυγος του Κεμ Μπιρτς είναι Ελληνίδα, την οποία και γνώρισε στην περίοδο που αγωνίστηκε στην Ελλάδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Το γεγονός υπήρξε ένας επιπλέον λόγος για την επιστροφή του στη χώρα μας, όπως και το κίνητρο να συνεργαστεί ξανά με τον Βασίλη Σπανούλη.
Ο Kαναδός σέντερ στους τελικούς του τουρκικού πρωταθλήματος είχε 7 πόντους και 2,8 ριμπάουντ σε 16,7 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο.
Στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος είχε 4,1 πόντους και 3,6 ριμπάουντ ανά παιχνίδι, ενώ στη Euroleague έγραψε 3,9 πόντους και 4 ριμπάουντ σε 16,6 λεπτά μ.ο. και σε σύνολο 43 παιχνιδιών.



















