EUROLEAGUE

Η Euroleague ήθελε να «τιμήσει» την πρώτη «διαβολοβδομάδα» της νέας αγωνιστικής περιόδου και έδωσε στους παίκτες της κάθε ομάδας το δικαίωμα να βάλουν στο πάνω μέρος της φανέλας τους ένα κοινωνικό μήνυμα.
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε ένα βίντεο στο οποίο αναφέρεται η απόφαση που ελήφθη πριν από μερικές ημέρες και παρουσιάζονται τα παραδείγματα των παικτών που επέλεξαν τα θέματα όπως ο ρατσισμός, η ισότητα και η δικαιοσύνη.
Με αυτόν τον τρόπο οι ομάδες έστειλαν τα μηνύματά τους κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων μέσα από την καμπάνια «Not in our world» (όχι στον δικό μας κόσμο).