Ολυμπιακός : Με 12 παίκτες στο Μόναχο, μέσα ο Χαραλαμπόπουλος

Ολυμπιακός : Με 12 παίκτες στο Μόναχο, μέσα ο Χαραλαμπόπουλος

Ο Ολυμπιακός αναχώρησε για το Μόναχο με 12 παίκτες στην αποστολή του.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού αναχώρησε για το Μόναχο όπου θα παίξει το βράδυ της Παρασκευής (23/10, 21:30) κόντρα στην Μπάγερν στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Euroleague.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας συμπεριέλαβε στην αποστολή των «ερυθρόλευκων» τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο ενώ εκτός αποστολής έμειναν οι Γιαννούλης Λαρεντζάκης και Αντώνης Κόνιαρης.

Αναλυτικά η αποστολή που επέλεξε ο Έλληνας προπονητής είναι η εξής: Σλούκας, Σπανούλης, Τζένκινς, Χάρισον, ΜακΚίσικ, Παπανικολάου, Χαραλαμπόπουλος, Πρίντεζης, Βεζένκοφ, Ζαν Σαρλ, Μάρτιν, Έλις

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ