
Ο Ολυμπιακός με τοποθέτησή του έσπευσε να απαντήσει στην έρευνα της Euroleague αναφορικά με τα views των social media
Ο Ολυμπιακός σχολίασε με χιούμορ μία έρευνα που φέρεται να έδωσε η Euroleague η οποία τον κατατάσσει στην 17η θέση από τις 18 ομάδες του πρωταθλήματος αναφορικά με τα views τους στα social media.
Να θυμίσουμε πως η Euroleague σε μια έρευνά της έδωσε στη δημοσιότητα τα views των social media όλων των ομάδων της διοργάνωσης, με την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα να βρίσκεται στην προτελευταία θέση, πάνω μόνο από την Άλμπα με μόλις 3,2 εκατ views.
Διαβάστε επίσης: Τι έκανε ο Ολυμπιακός κόντρα στη Ρεάλ στην κανονική περίοδο (vids)
Όπως αποδεικνύει ο Ολυμπιακός, παραθέτοντας τα στοιχεία από δύο μόλις βίντεό του στο Instagram (την υποδοχή του Εβαν Φουρνιέ και την ανακοίνωση του Σάσα Βεζένκοφ), ο αριθμός αυτός απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
Let’s see… we have in total 3.2 million views on social media, but only two videos on Instagram have 4,876,815 ! 🤯
Oops! Someone played hooky in Mathematics class and then refused to use the calculator!!! 🤭
Happy Easter everyone! 🐣#OlympiacosBC pic.twitter.com/Sc9oXwD01n
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) April 19, 2025
Aναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:
«Για να δούμε… έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόνο δύο βίντεο στο Instagram έχουν 4.876,815!
Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα στο μάθημα των Μαθηματικών και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει την αριθμομηχανή!!!
Καλό Πάσχα σε όλους».