EUROLEAGUE


Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό 14 χρόνια μετά και παρουσιάστηκε από την ΚΑΕ το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6).
Μεταξύ άλλων, ο Ζοτς μίλησε για τις σχέσεις του με τον Κώστα Σλούκα και τον Ματίας Λεσόρ, με τους οποίους είχε συνεργαστεί στο παρελθόν, λέγοντας ότι έχει μιλήσει με τον αρχηγό της ομάδας, αλλά δεν έχει προλάβει να μιλήσει με τον Γάλλο σέντερ.
Διαβάστε επίσης: Αποθεώθηκε στο T-Center o Ομπράντοβιτς (pics)
Για το αν μίλησε με τους πρώην παίκτες του, Λεσόρ και Σλούκα: «Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο».