
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο φωτογραφήθηκαν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό, με τον Σέρβο τεχνικό και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να απαντούν στις ερωτήσεις δημοσιογράφων στη συνέντευξη Τύπου.
Μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου, οι δυο τους χάρισαν ένα συγκινητικό στιγμιότυπο, καθώς φωτογραφήθηκαν μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Η Πράσινη ΚΑΕ δημοσίευσε τη σχετική φωτογραφία, αναφέροντας στη λεζάντα: «Η ιστορία συνεχίζεται».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εμφανώς συγκινημένος, σε ερώτηση για τον Παύλο και τον Θανάση Γιαννακόπουλο, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος απάντησε ότι θα είναι χαρούμενοι για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς.
Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από 



















