Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε όλοι» (pic)

Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε όλοι» (pic)

Η Μπέριλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τους οπαδούς του Ολυμπιακού μέσω ενός συγκινητικού μηνύματος

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ, μετά από επτά χρόνια στον Πειραιά και την Ελλάδα, όλα δείχνουν πως αποχαιρετάει τον Ολυμπιακό, έχοντας κατακτήσει τα πάντα με την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Ο ίδιος έγραψε ένα συγκινητικό μήνυμα στα social media, που ουσιαστικά αποτελεί το δικό του «αντίο» στον σύλλογο με τον οποίο έγραψε ιστορία. Λίγο αργότερα ακολούθησε και ένα post της συζύγου του, Μπέριλ, η οποία με τη σειρά της αποχαιρέτησε τους οπαδούς του Ολυμπιακού με μία, επίσης, συγκινητική ανάρτηση.

Διαβάστε επίσης: Μουντιάλ 2026 – Η «φωτογραφία» πριν πέσει η αυλαία και η αλλαγή στο ραντεβού της 19ης Ιουλίου (pics)

Αναλυτικά όσα έγραψε η Μπέριλ ΜακΚίσικ:

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι».

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ