
Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον Αϊζάια Κάνααν
Παρελθόν αποτελεί από τον Ερυθρό Αστέρα ο Αϊζάια Κάνααν, όπως γνωστοποίησαν οι «Ερυθρόλευκοι του Βελιγραδίου» με σχετική ανακοίνωση.
Ο Αμερικανός γκαρντ αποχωρεί μετά από δύο χρόνια παρουσίας στον Ερυθρό Αστέρα. Ωστόσο, ήταν εξαιρετικά άτυχος, καθώς τον περασμένο Σεπτέμβρη υπέστη ρήξη χιαστού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα
«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.
Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.
Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».
Амерички бек Ајзеа Кенан од наредне сезоне неће носити дрес Црвене звезде Меридианбет.
КК Црвена звезда Меридианбет жели Ајзеи Кенану пуно здравља, среће и спортских успеха у наставку каријере.
Crvena zvezda Meridianbet thanks @SiP03 for his professionalism and contribution to… pic.twitter.com/oAjv0RxKIF
— KK Crvena zvezda Meridianbet (@kkcrvenazvezda) June 25, 2026


















